Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-12-09 22:28:34 följande:

34 år!  minst 43 i skor och iaf 1.80 lång.  

Massor av nummer för ett nummer... Snusknummer 57.88 och räkna med 6....
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-12-09 22:38:03 följande:

1a före 34, ditt stolpskott =P

Tack tack det värmde så hjärtligt....
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-11 16:37:33 följande:

Idag har jag allvarliga problem! Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Hade tänkt mig lite dekadent efterkrigsstil 

Ja vi alla väljer våra kring!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-11 16:37:33 följande:

Idag har jag allvarliga problem! Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Hade tänkt mig lite dekadent efterkrigsstil 

Föresten... Vad du nu än har för plan, se bara till att vara laddad och bär bomberna med stolthet...

Du kanske träffar någon du har haft siktet på och det bara smäller till...

Kabooooommmm....
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-11 16:46:10 följande:

Kringlor?

Aaaa mmm precis... Farlig saker du vet!

KRIG FÖRHELVETE... Skulle det stå....
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-11 16:49:50 följande:

Ska på "dejt" så det gäller att göra det bästa med tillgångarna och vad det gäller bomberna, är det lite som kinapuffar och de gör sällan någon skada. 

Smäller rätt högt dom med om man är tagen på sängen, vem vet ni kanske kanske blir att ha världens fyrverkerier i kväll... du med dina kinapuffar och respektive med raketen... Passa dig bra så du inte blir på smällen!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Måste vara något form av rekord det här!!! Vart är alla tjatkärringar?

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-12-13 21:57:20 följande:

Äter pizza, spelar poker, halvtittar på Sekaiichi Hatsukoi och lyssnar på TheBibleReloaded.....

Aha, du tror någon har simultankapacitet! Grattis!

Så du säger pizza...är låten bra da?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    taquine skrev 2014-12-14 23:46:32 följande:

Vilken dröm jag hade förut Först åkte jag luftballong(jag som hatar höjder) sen i en jättesnabb motorbåt och till sist skulle jag klättra ner för ett brant berg ..då vaknade jag , vad vill detta säga alla kvasipsykologer? Att jag har sånt trist liv att det är bara när jag sover det händer nåt..?

Aaaa mmm såhär det då!

Du kommer träffa en klämkäck kändis som gör dig alldeles vattnig i...benen. Ja ni kommer träffas på en sådan där kryssning där dom sjunger karaoke med låten ta mig till havet eller något liknande, ballonger symboliserar som alla vet glutenmage så ta det lugnt med brödet...

Undrar om inte det är den där Tommy Körberg...måste sia lite mer...nja..låter det vara osagt sålänge.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Det har man nog sett på det där programmet Allsång o skämssen att dom går hem hos kärringarna! Så efter en grog så låter det nog annorlunda...

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!