Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Men se där, ja! Kostnaden för en avfyrning med arméns grejer kostar bara $1/skott! Men va fasen, Beauty toy för $450, bring it on, bring it on!
Ja dröm sött du!
Men se där, ja! Kostnaden för en avfyrning med arméns grejer kostar bara $1/skott! Men va fasen, Beauty toy för $450, bring it on, bring it on!
Ryser, låter som en mardröm. Du om du ätit upp all tuttmarsipan, då får vi ju inte se någon bild av mästerverken.
Haha väntade bara på den Läste själv porrsnaps först
De liknar ju inte ens varandra eller tänker jag på något annat nu?
Kan man kakla direkt på spånskiva?
Jag HATAR människor! Ska härmed avsäga mig bekantskapen med mänskligheten.
Venne... Jag målade direkt på den en gång eller två kanske, är det behandlat då? Det blev inte så snyggt, så jag skulle tro att den snarare är misshandlad. Ja, det blir vått lite här och där.
Ja, även du. ALLA! I åtminstone 20 minuter. Bara för att korkskallen di Leva PÅSTÅR att djur är människor så har han ungefär lika rätt som när Gudasänd påstår att jorden är en donut...... Hade han vänt på det så hade han ju haft rätt. Hur dum får man vara innan det blir straffbart?
Jag hade en lärare en gång i musik. Han såg ut som Michael Jackson och lät som di Leva. Och han betedde sig precis lika äckligt......
Omväxling förnöjer sa kärringen och kysste tuppen.