Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-12-06 17:01:49 följande:

I will! Nu ska jag muntra upp stämningen lite bara:

Ja vi har alla våra skelett eller hur det var, kan ha varit ett lik är inte det andra likt..

Ja jag spökar vidare med annat som jag gillar jag.

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-06 20:25:06 följande:

Lite för pompös för min smak, men hej smaken är en röv.

Vet inte riktigt vad det där ordet pomfritt betyder men jag kan ana att det har med sprit att göra.

Aaa...precis alldeles så där djup och outgrundlig som en tvärgata på söder fast i en annan stad i ett annat land på en annan planet i ett annat solsystem i en annan galax i ett annat universum fast då ungefär som Arboga där dom pratar sådär lite fjantigt du vet...ja sådan smak.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-12-07 02:52:24 följande:

Vet inte riktigt vad det där ordet pomfritt betyder men jag kan ana att det har med sprit att göra.

Aaa...precis alldeles så där djup och outgrundlig som en tvärgata på söder fast i en annan stad i ett annat land på en annan planet i ett annat solsystem i en annan galax i ett annat universum fast då ungefär som Arboga där dom pratar sådär lite fjantigt du vet...ja sådan smak.

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-12-07 02:52:24 följande:

Nej här känner jag att smaken inte alls är rätt alltså...

Måste bara rätt mig.

Smaken är som Frövi så måste det vara det rätta nu när jag munnat och rullat det lite med tungan...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-07 16:43:54 följande:
    Hamnade vi vid Örebro nu? Förvirrad...
    Ledsen var inte vid mitt sinnesfulla bruk...
    Klämde i mig 6 energidrycker då jag inte tyckte att allt kaffe gjort någon verkan, ja jag var nog lite bakom men nu är det bättre tror jag?
    Men om du har åkt förbi Frövi så hade du fattat att smaken är som baken verkligen, fan folk skulle ha tapperhetsmedalj för att ens stå ut där! Ja dom är fan hjältar hela högen!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-07 17:03:05 följande:
    Fy fasen, måste givit en hjärtklappning som inte var av denna värld. Varför fick du för dig att göra det? Har aldrig varit i närheten av Frövi.
    Nejdå det har faktiskt aldrig hänt av koffein konstigt nog. Jag är nog så konserverad att det inte får grepp om mig.
    Jag hade tråkigt och det var gott helt enkelt, ja givetvis sockerfritt...
    Haha...okej.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-07 17:26:35 följande:

Åh, jag hade en extremt otråkig kväll igår. Det måste varit fullmånen 

Jaha. Varit varulv igen? Menar kul att någon hade kul.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-07 18:15:18 följande:

Några ulvar var det nog. Bästa raggningsrepliken var nog "Ursäkta, men kan du känna om jag har feber?"

Haha så het alltså?

Blir att tänka på Purex - Ta tempen, den länkar jag inte till men var nog inte så du menade.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-09 20:31:54 följande:

Jag har satt min nedre gräns vid 34 av någon anledning .

Längd eller skostorlek?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    taquine skrev 2014-12-09 22:00:07 följande:

Nej du har rätt , det är detta forum som gjort mig konstig ang. ålderskillnader , har aldrig varit sådan innan  IQ ?

Haha ja!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-12-09 22:25:09 följande:

Sätt en 1a före, sä är jag med på IQ.

1IQ...nöjd? Vet inte riktigt vad det gör för skillnad men hoppas du får en trevlig kväll virrpanna....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!