Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Rapporterar genom att säga mjau, sträcka på mig och lägga mig i ett hörn och spinna lite. Gott kaffe minsann.
Tänkandes, jävla Marskatter till att va tidiga, sen tar jag kaffet och hånler!
Rapporterar genom att säga mjau, sträcka på mig och lägga mig i ett hörn och spinna lite. Gott kaffe minsann.
Åh tack du är en riktig kompis, slapp ju duscha själv, tack
Ja ta du sista skvätten kaffe raring, varsågod.
Jättesöt är du när du hånler så där, gulligt som fan.
Grädde i kaffet eller lapar du det svart?
What nu var det ju du som duschade mig och inte jag. *förvirrad maximum*
I ärlighetens namn har jag inte hamnat i duschen än. Ligger i min säng och lyssnar på musik och känner mig nöjd och sjukt sugen på mer äh kaffe ???? :-/
Vi fick en dum idé i familjen: Testa alla varianter av glass, choklad, kakor och chips som finns i vanliga handeln.
Vi kommer gå upp 200 kg var INNAN jul
Vad gör man med illgula diskhandskar tro? Eller förresten , jag kanske inte vill veta ..
Hmm Kanske inte min typ av musik , inte ens när det var som värst;)
Vill bara säga att det där med ironi / sarkasm verkligen är en subtil konst..(helst i skrivande form)
Tänkte baka lussebullar, men i receptet står att man ska ha lite grädde i det uppvispade ägget för penslingen. Aldrig tillsatt grädde för. Vad gör det? Blir det blankare, saftigare eller vad?
Ni pygmeer får väl inhandla platådojor
Typ
Skoja bara .. är inte så lång själv precis ;)
Vi får se om det blir några...
Var jag hjärtlös?
Känner att jag var sjukt huslig igår, tvättade, strök sydde i knappar och lagade köttbullar med brunsås och potatismos och tom plockade undan efter mig, så idag är jag nog värd att bara vara en yr vamp