• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-07-09 16:43:03 följande:
    Jag tycker det med!

Jag är nog tillräckligt skruvad enligt vissa..
    Det måste man vara för att kunna överleva, typ. Men de kan ju skruva annorlunda då!
  • Brunhilde

I'm home! Jag fick två förslag på att de skulle vara mina undergivna slavar. Undrar vad som får dem att ge den idén.

• Brunhilde
    Brunhilde skrev 2014-07-10 01:10:15 följande:

I'm home! Jag fick två förslag på att de skulle vara mina undergivna slavar. Undrar vad som får dem att ge den idén.

Framför allt undrar jag hur de fick det till det. Allt som hände var att tåget var sent och jag var inte ens särskilt irriterad. Klädseln var ytterst sedesam, antagligen de som var överförfriskade och jag faktiskt hörde vad de sa.

Kanske är det ett ålderstecken, lite som att snödroppar i mars är ett vårtecken
  • Brunhilde
    lille Birger skrev 2014-07-10 15:46:16 följande:

Hade ni låtit en treårig nalle gå på cirkus tillsammans med farmor?
    Nalle

Nä! Han skulle kunna bli ärrad för livet och för evig framtid lida av clownskräck. Det sätter allvarliga hinder i det framtida sociala livet. Tänk dig att aldrig kunna vara avslappnad på McDonalds pga rädsla för att Ronald McDonald ev dyker upp eller för att inte tala om barnkalas etc.
  • Brunhilde
    lille Birger skrev 2014-07-10 17:50:44 följande:
    Det låter jättejobbigt. Förvånad

Clowner är jobbiga:

• Brunhilde

Önskar också att det blir svalare. Ligger och flämtarmed en bordsfläkt fframför mig. Ätit tre glassar och typ druckit Vätterns vattennivå i botten.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!