• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Monte skrev 2014-07-11 11:05:58 följande:
    Jaa nu gifter jag om mig. De e ente nå konstit me de! 1
    ente konstit????? johorå!!111
  • Brunhilde
    bastardized skrev 2014-07-12 00:29:57 följande:

Hakar på och pillar in en liten melodi i tråden..

Hej finaste, hoppas att allt är väl!
  • Brunhilde
    bastardized skrev 2014-07-12 01:10:16 följande:

Hej fina du!

Allt rullar på och man kanske inte skall klaga över att det är lite mycket av det mesta, motsatsen vore ju värre. Semester nu i någon vecka i alla fall och då sonen önskar att tälta är det bara att anpassa sig ;)

Hoppas allt är kanon med dig och undrar ju så klart hur det har gått för dig med saker vi har pratat om tidigare. 

Jag har saknat dig!

Saker och ting är komplicerade och jag hade hoppats på att allt skulle bli enklare ju äldre man blev. Resten tar vi  i PM Hjärta
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-07-12 17:52:12 följande:
    3 Alvedon och en Naproxen. . Lite alkoholhaltig dryck till detta.. det funkar, va?
    Blir nog en jättebra mix. Ser fram emot lite osammanhängande inlägg senare Skål
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-07-12 20:26:14 följande:
    Kan det vara för att han verkar bo i en resonanslåda gjord i galvad 0.7 plåt? Grym på sången iaf, men produktionen tog verkligen bort fokus på helheten.
    Han kanske behöver dig som producent
    Hans röst är iaf bara att dö för (säger man så på svenska ens?) Jag är övertygad om att han är en gud i sängen *drömmer*
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-07-12 20:42:57 följande:
    Ja det vore nog en bra idé! Dö inte, blir så gale tyst här då...räcker det inte att bara svimma en stund? Äsch...är väl bara att du skickar nakenbilder så är saken biff, inte till mig alltså utan till han!
    Okej då, svimmar lite. Han var ändå för kort för mig. Sjukt snygg och spelar och sjunger som en gud. Du menar alla bilderna? Kanske blir han lite rädd då...

Hm, nu dusch och orange klänning dagen till ära.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-07-12 20:53:13 följande:
    Bra Finns styltor bara så att du vet!

Ja det där är en fin avvägning man måste göra, kanske räcker med en tredjedel t.o.m.

Sexigt...kan inte vi få se? Alltså jag och mina löss! :-P
    Kommer säkert fastna på finest.se fick just mina tuttar fotograferade *fniss*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!