• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-07-15 16:04:30 följande:
    Det visste jag inte. Trodde att det var syreoxidering i bägge fallen.
    *facepalm* Suck, äta något kanske är en bra idé.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-15 16:08:06 följande:
    Brunhilde skrev 2014-07-15 16:06:27 följande:
    *facepalm* Suck, äta något kanske är en bra idé.

Visst är det förvirrande.....

Äta, vilken bra ide!
    Hade visst glömt göra det idag
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-07-15 16:18:10 följande:
    Inte jag, inte jag. *hoppar jämfota i glädje*

Åt rätt nyss två vårrullar och är proppmätt. Det är kanske nu jag skulle kliva ut ur min morgonrock och in i vanliga kläder och klippa gräset...... Kanske var ordet.....
    Slåss med mygg och knott? Funderar lite löst på att rensa ogräs, men hur identifierar man det? Senast jag frågade fick jag det glada svaret "Du tar bara bort det som inte ska vara där" Det är då jag får en släng av sådan där "Aschbergers"  eller vare heter då'rå och undrar hur i hela friden jag ska veta det. 
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-07-15 18:32:22 följande:
    Allt som är grönt och inte gräs...... typ.. har rensat lite själv nu. Ska grädda pannkakor alldeles strax.. ser verkligen fram mot det i värmen. . Verkligen....
    HäckHäxan skrev 2014-07-15 18:54:17 följande:
    Blev inget med det regnet kom så jag kan med gott samvete hoppa över gräsklippningen idag också.

Hahha en släng av. Annars kan man ha AS och odla en låda full med ogräs för man är såååååå jävla säker på att petuniorna självsått sig ett år till. Men nej, jag hade fel.

Så ni har jag rensat hela lådan och tagit ut all jord och tänkte någon dag lyckas lägga i markmatta och sen fylla den igen och odla något som inte är ogräs. Bra det att markmattan står i skjulet, som jag stängt igen med en stor trälar efter att dörren halvt blåste av i våras så ena gångjärnet släppte. Vet inte rutigt hur jag skall lyckas öppna den utan att sabba hela dörren. Hahha

En bok om ogräs kanske är något för dig att önska i julklapp???
    Jag gick på känn... Mycket möjligt att jag endast har ogräs kvar i rabatterna. Kunde dock konstatera att jag är den enda i närheten som har en egen djungel! *stolt*
  • Brunhilde
    taquine skrev 2014-07-15 22:49:31 följande:
    Samma här , gräsklipparen är sönder  men skulle iofs behöva en lie. Förstår inte varför grannarna tittar snettDrömmer
    Min gräsmatta är helt ok, för när jag lämnat den tillräckligt länge klipper min granne den åt mig. Det är allt annat, buskar, olika växter av okänd härkomst. 
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-07-15 22:52:10 följande:
    Fram med solstolen, solhatten, bikinin och paraplydrinken då!

Spela denna på högsta volym;

Guns N' Roses - Welcome To The Jungle:
    Will do, will do
  • Brunhilde
    lille Birger skrev 2014-07-16 10:34:16 följande:
    Jag får kolla nallens päls varje kväll om vi någon gång åker till Norrland.
    Är Nalle intresserad av renskötsel är det nog att rekommendera.
  • Brunhilde
    Tittar skrev 2014-07-16 12:38:41 följande:

Hundar som kan, slickar ju sig i röven, eller hur? Killar som kan suga av sig själva, har nog fan testat att nå någon gång, men tjejer? Är ni som min piga? Suger ni lite på tuttarna om ni har räckvidden? (Hon har D)

Då får jag gratulera din tuttfia. Tycker hon det är kul, så låt henne göra det.
    Det skulle ge mig samma tillfredsställelse som att suga på min egen stortå. Bara för att man kan är det inte säkert att man uppskattar det. 
  • Brunhilde
    Tittar skrev 2014-07-16 13:03:45 följande:

Ok,... ska vi gå in på tåfetischer nu med!? mmmm, i loooove ur tåbööös
    Det kan du absolut göra, i fall du inte har något emot en hård spark över munnen.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!