• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-07-16 13:11:33 följande:
    Med stålhätta hoppas jag??

Det är faktiskt ganska oskönt har provat. Snygg fläskläpp fick jag. Svartsjuka flickvänner till kompisar är ingen höjdare alla gånger, typ ingen gång!!
    Bara du lovar att låta bli mina fötter, så är du safe
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-07-16 13:15:46 följande:

Alltså jag har beundrar min nästan granne på andra sidan 45:an i ett par dagar. Han ( och hans kompisar ) har tagit bort eternitplattor och satt brädor och nu målar han. Får sån lust att gå över och hjälpa till. Är så satans rastlös och icke effektiv. Önskar jag vore barnledig då hade jag gått dit och bett om att få hjälpa till. Är så trött på att vara sysslolös typ. Vilket jag egentligen inte är. Men snickra och måla är roligt och givande. Klippa gräs, diska, städa och tvätta not so much.

Gå över och be om ett sysslobyte. Han Städar, diskar, tvättar och lagar mat åt dig, så kan du snickra och måla lite åt honom.
  • Brunhilde
    D W skrev 2014-07-16 22:21:02 följande:
    Mysig låt påminner om Summer Wine
    Lyssna på Flannery
  • Brunhilde

Måste kräkas lite. Hur i hela helvete tänker man om man sätter ut kaninen utan mat och friskt vatten på balkongen och sedan åker iväg i fyra dagar utan kaninvakt?!? Kräks Jäkla idiot! Djuret är nu säkert, men människan måste ha jävla otur när den tänker!

• Brunhilde

Äsch, jag skrev ett svar innan, men människan är sjuk och då är inte mordbrand, planerad överfalls våldtäkt på sin syster lika allvarliga och djur räknas inte in i lagstiftningen öht. Låter jag bitter? Cause. I am... Väntar snällt på en sjukvårdsreform. Och om ni undrar är det en kvinna jag talar om.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!