• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-07-05 13:46:58 följande:
    Låt alla dagar börja som min idag!
    Då hade det kanske varit lite extra svårt att ta sig upp på morgnarna, men varför inte slå på stort. Hear hear! Skål
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-05 14:43:06 följande:
    Tack för att du delade med dig. <3

Jag behöver inte äta förrän till jul nu.
    Det var så lite så Hjärta Bästa bantningskuren ever.

Självsvält och celibat is da shit, tills tomten kommer...
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-05 16:56:38 följande:

Bah! Vill inte, vill inte, vill inte........ Men det är la bara att masa sig upp ur sängen, le falskt men tappert och sätta igång dagen..... Please, somebody, kill me!

Nope, no can dosville babydoll. Kan dock erbjuda en 5 dollar shake alldeles gratis.
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-07-05 17:14:24 följande:
    Men om alla startar med morgonsex så tror jag att världen skulle vara bra mycket trevligare!
    Tror jag du har alldeles rätt i. Mer morgonmys åt folket!!!
  • Brunhilde
    Tittar skrev 2014-07-06 02:58:08 följande:

Men dåså, vad tycker ni om Jönköpings arkitekturuppbyggnad?
    Personligen tycker jah att dom kunde dragit en högre skyline och jobbat mer med det skönlitterrära utseendet, tänk på alla författare! Ojojoj, nu ska ni se vad jag kan dravla i tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Manisk much?
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-06 07:26:28 följande:
    Hen är bara besviken att det inte gick att runka till (i/på) den här tråden.
    Jag förstår att det måste ha varit en rejäl chock och att besvikelsen blev en aning för mycket. Det finns väl ett ganska stort urval av runkballetrådar annanrs har jag förstått.
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-07-06 12:19:57 följande:
    Alltså det är ju emot forumsreglerna att ha sex i trådarna så de försvinner ju helt oförklarligt jättefort
    Fast jag har länge nu undrat, hur exakt det går till när man knullar en tråd. Har fortfarande inte luskat ut de tekniska detaljerna riktigt.
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-06 12:28:44 följande:
    Man för penis (och mun) så nära skärmen som möjligt, med önskat trådoffer öppet. Pressar. Blir det lite immigt kan man torka med en trasa innan man fortsätter.
    Aha, aha, lite mer komplicerat som kvinna då mao.
    Kanske därför man får de där arga mailen i mailboxen då. 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!