• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-07-03 22:48:34 följande:
    Ahhhhh såg den....... Känns som en hmm fullvuxen mans kropp ehhh. Kan man skiva så????

Nå skit samma jag älskar män, nakna!
    Så, du förstod äntligen vilken tråd det var och hårigheten är jäkligt het just i det här fallet...
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-07-03 23:00:51 följande:
    Hmm ja jo jag gick till senaste inläggen i forumet FÖR det är ju ingen tråd som ligger bland mina favoriter, nej nej och nej!!!

Jag är så kluven gällande hår eller så gillar jag bara män helt enkelt och tycker allt har din charm. Fast jag fick mig ett glatt ögonblick häromdagen när jag såg att det finns män som inte rakar bort allt hår runt könet. Blev sådär happy happy och var tvungen att ge honom en komplimang för det
    Hrmf. Behöver jag peka? Förstår inte att du inte har fått kåtslag redan och sniglar fram om du hittat rätt bild.

Raka bort allt hår runt könet är väl bara ett trick för att få det att se större ut eller vad har jag missat?

Håller med om att det är en fördel att inte få önskade element i munnen, men i övrigt förstår jag inte riktigt.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-03 23:39:20 följande:
    Särskilt mina syskon..... de är för lata för att göra egna konton, här och på Gamespot, så de lånar mitt... sigh.....
    Hur ska vi veta om det är du då?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-03 23:55:41 följande:
    Det var jag, jag bara råkade trycka på att jag ville posta som anonym, istället för mitt nick. Brorsan skrev visst tre inlägg i början av maj....
    Knall skrev 2014-07-03 23:43:26 följande:
    Byta lösen? Kod på datorn/ mobilen/ surfplattan?
    Kanske skulle behöva det..... Äh, de får låna, men jag blir glad om de frågar först.... så jag kan sätta på övervakningen Demon

Enkelt! Jag är jag. Är det inte jag så är det någon annan..... Nej, men det är bara jag som skriver under mitt nick, de andra är alltid anonyma. Sträng tillsägelse, som respekteras. Annars blir det ingen middag, och det vet de om.....Solig
    Så vad du säger är, eftersom vi gillar dig och du bor med de du gillar kommer de anonyma inläggen inte vara elaka mot oss? Och missbrukar de det får de ingen efterrätt.
  • Brunhilde

Hm, det är först när man ser texten "busted!" över hela skärmen man vet att man fostrat sina barn rätt...

Been there.

• Brunhilde
    D W skrev 2014-07-04 00:25:10 följande:
    Lite större blir den nog
    skövlad regnskog
    rakade mannen hittar
    förvunnen fallos

på haikutemat då
    Jag tror att jag är lite kär i dig (bara innan häxan hinner svepa iväg dig på sin kvast på onämnbara äventyr)
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2014-07-04 00:27:48 följande:
    Jag tror att jag är lite kär i dig (bara innan häxan hinner svepa iväg dig på sin kvast på onämnbara äventyr)
    Fast du missade det som Smecker fick med, referens till årstid.
  • Brunhilde
    D W skrev 2014-07-04 00:33:39 följande:
    Åh <3

Rachel Brooke ? Late Night Lover
    Brunhilde skrev 2014-07-04 00:30:55 följande:
    Fast du missade det som Smecker fick med, referens till årstid.
    Haha, inte så konstigt, jag vet ju inte ens riktigt vad en haiku är. Skrev en haiku till Birger en gång den var om möjligt ännu mer fel
    Gillar dig ändåHjärta
  • Brunhilde

Vad är anusyoga??? Solhälsningen med dajmkrysset? Har svårt att föreställa mig hur det hela går till.

• Brunhilde
    lille Birger skrev 2014-07-04 17:53:38 följande:
    Efter ytterligare några år av hård tränings skulle det här kunna vara du:

Om du tränar hårt och sköter kosten alltså.
    Jag undrar var man skaffar sig dylika träningsbyxor? Ingår kameltå?
    Åh, pizza Drömmer
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!