• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-07-26 16:09:31 följande:
    Den har jag tänkt plöja när tillfälle ges. Vad då annorlunda sexscener? Weird sex eller bara filmade ur annan vinkel? Obestämd
    Haha förstod du skulle bli nyfiken  
    Ja den måste ju ses , om inte annat för sexet;)
    Goodness me
  • taquine

Haha vad är fel på det nya FL? Varför blir det dubletter när jag ska skicka bilder ?
    Ja ja så här känner jag mig idag ivarje fall (jag till höger )
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-07-29 18:00:56 följande:

Idag är jag lite kär i den här:

Underbar Jag är kär i den här... Platoniskt 

Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-07-29 18:43:24 följande:
    Tur att det är platoniskt, han var lite väl ung
    Men på FL gäller ju "ålder är bara en siffra " vet du väl.Drömmer 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-08-02 00:21:04 följande:

Hm, hjälpt mitt ex att flytta, men även om det sägs att man ska ha en god relation etc. Verkar det inte uppskattas av alla. Nej, jag är inte längre attraherad. Plötsligt en dag gick det bara över, men vi kan prata om det mesta och även min nya relation.

Det är ju så det ska vara , har jag sagt till mitt ex att vi  fotfarande ska kunna vara vänner. och finnas där. Vet inte vad jag skulle göra om han försvann helt ur mitt liv även om vi inte älskar varann "på det sättet" längre 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-08-23 15:21:18 följande:
    Vilken tur att du angav att du har bil och detaljer om kukstorleken är också högst väsentligt. Du får garanterat napp omedelbums. 
    Tyckte högskolepoängen var mest spännande , jag menar sånt är väl en raritet här inne  
    Goodness me
  • taquine
    Puppetmaster skrev 2015-09-13 22:38:24 följande:

BUMP! 

Jag känner en sorts dragning till min kusin som jag nyligen har lärt känna. Vi är jämngamla på 43 år. Åsikter på detta? 

Kul du väckt liv i tråden , igen

Mja en kusin för mig är för nära för att tänka mig något sexuellt.. Men det ska ju vara ok lagligt . Det beror väl också på hur nära man vuxit upp med varandra . Mina kusiner är ivarjefall ett big No No...
    Goodness me
  • taquine

Haha  dör av skratt Min mycket tempramentsfulla dotter läser lusen av sin kille i telefonen .. Holy crap där ligger jag i lä.Mamma mia .. )

Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2015-10-11 12:52:21 följande:
    Haha!! De har det som skärmsläckare på mobil/ dator/ surfplatta.. de använder ordet "weed" i alla sina snapchat/instagram/tumblr - nick etc...

Nåja.. grabben ska få en rejäl rasta - mössa av mig nu till vintern. Beställt från ebay...
    Va!! Den ska du ju virka till honom , annars är det fusk.. Vill han ha rastaflätor också?
    Gillar bilden .. går och nynnar på "vad du är söt min käre lille ponny , vad du är söt min käre lille häst"
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2015-10-11 14:54:18 följande:
    FL's kära Ella kanske bjuder....Oskyldig
    Brunhilde skrev 2015-10-11 14:55:11 följande:
    Hahaha, det hade nog blivit en spännande resa.
    Vem är det ? . Jag har noll koll uppenbarligen...

Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-11-15 13:45:05 följande:
    Ibland får man byta låt...
    Gillade den låten I brist på annat en sådan här trist eftermiddag roade jag mig med vad mina ungar skulle heta  i namngeneratorn ,Tog mitt och mina ungars pappas namn och det blev en Tore och Anglelica , Det är nog tur jag inte ska ha fler..;)
    Goodness me
  • taquine

Vill önska alla godingar , roliga , fina , kloka m.m en riktigt fin nyårsafton samt ett super 2016!! (ja ni vet vilka ni är

ill
  • taquine

Vad är det med mig? Kan inte sova och värsta resfebern ... här får ni en låt också

Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!