• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-10 23:11:01 följande:
    Stelkramp är jag med på men difteri??
    Kanske det hör ihop med poliorisken då.
    Stelkramp, polio , difteri .. Holy crap , är jag döende ?Gråter
    Aniiee skrev 2015-06-10 23:13:12 följande:
    Nä, men om människor förvandlas till sten kan det vara bra om någon knackar hål på dem.

Den boken har jag läst. Har jag som talbok, faktiskt. Jag kommer inte ihåg den nämnvärt. Kommer bättre ihåg "Dödande docka" som jag läste i samma veva. När jag var typ 12....
    Stenarna skola ropa  är ju så bra , läs/hör den igen .
    Tack den ska jag halta ;) mig fram till igen. Avkomman lär ju inte komma till undsättning för sin gamla handikappade mor..
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2015-06-10 23:33:26 följande:
    Ja, jag kanske ska ta den igen. Blir efter de andra 27 böckerna (i know.... mad, mad woman)

Ruth Rendell har sina ljusa stunder. Dödande docka är en favorit. 
    Man är aldrig mad för man läser mycket - tvärtom ,)
    Ja Ruth Rendell kan emellanåt bli som Elisabeth George lite långrandig . Så är det ju tegelstenar de levererar 
    Dödande docka ska jag läsa igen också - får bli en riktig lässommar ;)
    Joy Fielding  tycker jag skriver otroligt bra böcker , men många rynkar på näsan att hon inte är fin nog.. Trams enligt mig, Har du läst något av henne ?
    Goodness me
  • taquine
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-06-11 00:06:56 följande:
    Vad gör? Fler skruvade grejer kanske... screwdriver någon *hick*
    En vira blåtira hade suttit fint En skruv i foten är inte så kul , nästan värre än en spik tror jag...;)
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2015-06-11 00:25:30 följande:

Ni vet den där känslan när man ska göra sig lustigt söt och sensuell på samma gång..?

Kom in i sovrummet och började dansa lite förföriskt, log lite sensuellt och rörde vid min klänning i samma takt som dansen..

Mannen ligger i sängen, ler och tittar uppskattande på mig.. Jag tar ut svängarna lite..

lite för mycket..

*Bang!* så kör jag in handen i garderobsdörren, slaget får mig ur fokus och samtidigt som jag gnyr och svär över min ömma hand så snubblar jag på mattkanten, faller och landar på tvättsäcken som jag ställt vid altandörren.. ligger där som en jävla sjöstjärna medan mannen försöker hämta andan mellan skrattattackerna.....

Ni vet.. DEN känslan.....

Hälsningar/

*Denminstsexigamänniskanivärldenochhelvetevadontjagharmittpåhanden*

Men hjärtat .. Ja vad säger man , styjkekramar eller nåt :-P
    Haha , tack för skrattet Knall  
    Tur det inte var första dejten .. då hade det nog varit " jag hör av mig , kanske" ..
    Goodness me
  • taquine
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-11 20:42:57 följande:
    Knulla på köksbordet, alla dagar! Låter som en bättre idé!
    Underbart !Slänger ner matpåsarna med tråkiga makaroner och äckliga mamma scans köttbullar i golvet och skriker  Knulla mig hårt som f*n 
    Låter jag sexuellt frustrerad ? 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-06-11 20:57:46 följande:
    Kanske, beror lite på vem som befinner sig i hemmet. I vissa fall kanske det rent av skulle uppfattas som olämpligt
    Ja vi med avkommor i sk känslig ålder kanske får behålla det i fantasin , några år till eller något. , sen så brakar det loss (eller inte.-()
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-06-13 17:10:13 följande:

Jippie, jag har fått tillbaka min anonymitet! Nu ska jag aldrig stava "fel" igen. Tror jag Obestämd

Hahagratis då -D 
    tråde jag skule påe alvar bli av me min .-p 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-06-13 19:32:07 följande:
    Hade det varit så att jag varit riktigt tät då hade jag inte haft några problem att skriva under med för och efternamn om jag inte hade haft några ambitioner att bli bli politiker eller aldrig behöver jobba mer i mitt liv, men tills dess blir jag gärna lite anonym.
    Precis  , men här på fl i varje fall har man ibland tur och ibland otur ,vad gällande besökare eller moderatorer. Gnälliga pmstanter finns överallt, men kanske överrepresenterade här , eller?Obestämd
    Goodness me
  • taquine

Sitter och tittar på middagen  , och får då veta den numera prinsessan Sofia är vegeterian dvs inte äter kött , men fisk går visst alldeles utmärkt Sen när tillhör fisk växtriket?. 

Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-06-14 13:50:45 följande:
    Fiskpetting, är det något som är populärt i de högre sociala skikten?
    Att onanera med en gös går inte av för hackor  Eller få smisk med en torsk eller gädda . 
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!