• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-02-14 23:06:06 följande:
    Jag har nog drabbats av akut magsjuka eller kanske är det all choklad jag moffat i mig. Nej, det är säkert magsjuka!
    Stackare Själv har jag utsått en kväll med en svåger som orerar samt kletar skagenröra i hela fejset, borde få något pris för mitt tålanmod
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-02-14 23:29:07 följande:
    Låter inte så där jättekul. Det var väl inte ditt fejs han smetade skagenröra på? smile3.gif
    Hade jag inte varit dum nog att försöka bli rökfri hade jag tagit ett stort glas vin, men nu får det bli vatten. Skål!Skål

" target="_blank">

Nej han smetade väl i sitt eget skägg mest:: :) 
    På måndag frk Brun , då börjar nya livet  vem slutar röka på en lördag?  
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-02-14 23:43:49 följande:
    Det är ännu värre... Började sluta igår, en fredag. Vilket jäkla kioskmongo jag är!
    Ja verkligen Fuck off  and die . typ..,)
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2015-02-15 00:21:56 följande:
    Hum-.dum-didelidum.........hemligt projekt på gång.... 
    Berätta !!! Är idel öron,  kan inte sova 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-02-15 15:21:35 följande:
    Orkar definitivt inte ta mig någonstans idag (har jag nämnt att jag är lat smile2.gif ) Kör lite hemmaträning idag. Ska börja med:

" target="_blank">

Så får vi se sedan hur mycket mer jag pallar idag.
    Gillas ! Alltså vad heter det när man knäböjer samtidigt som man korsar armarna ? Någon som fattar  
    Goodness me
  • taquine
    D W skrev 2015-02-15 19:20:25 följande:
    Kosackdans?
    Det bästa förslaget  
    Goodness me
  • taquine
    D W skrev 2015-02-15 19:37:29 följande:
    smile1.gif säkert bra träning också Drömmer

Hur gick det med glöggen, blev den god?
    Jo den blev god och stark, men gav bort det mesta i julklapp , säkrast så ;)
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-02-15 20:45:25 följande:
    Avkomman kom hemrumlandes vid sju-tiden imorse. Nycklarna låg hår inne och telefonen var död, så efter lite bankande öppnar jag (tur att jag sover så lätt, not...). Det här är nog första gången jag önskar min avkomma en rejäl bakfylla. Alternativet, vinterkräksjukan låter helt klart mycket mindre lockande.

Alla säkerhetsåtgärder är vidtagna. Handsprit, plasthandskar och avspärrat område inom vilken den sjuke får röra sig
    Haha vi  har fått dom för våra synder... Men erkänn  de kan vara söta när de sover,-)
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2015-02-16 17:35:40 följande:
    Någon här som kan bidra med 3 frågor till lilla mig om film, tv-spel, musik, böcker eller vad som helst? Så jag får ihop till en youtubevideo? Ni har 30 minuter på er.....
    Tyvärr är det helt blankt. (tiden har väl gått ut ändå)  Jag är så trött, ja jättetrött!
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!