• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-01-11 22:48:18 följande:
    Jag har inte bytt upp mig till stereo än, jag är lite gammaldags på det sättet...
    Jag som trodde jonglering var din paradgren
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2015-01-11 23:10:11 följande:
    Jag har tråkigt, så jag spelar sims 4 och äter mariannepraliner. 
    Praliner? Jag känner bara till karamellerna 
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2015-01-11 23:22:39 följande:
    Praliner, karameller... beror på vilket språk jag pratat mest på en dag.....
    ok
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-01-13 13:38:27 följande:
    En helt ny spännande värld som öppnar sig för dig då EH. En sherry i handen och yaoi-race kanske skulle vara något för herrn smile2.gif

Skulle på lunchdate idag men bokade av och åkte hem och lade mig på soffan Nu börjar man fanimej bli gammal på riktigt  
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-01-13 14:13:27 följande:
    Inte så spännande dejt mao?
    Nja , inte helt ospännande , men jag orkar inte. Vet inte om du smittat mig men sover som en kratta och är så in i döden trött . 
    Ids helt enkelt inte vara social eller ägna mig åt andra aktiviteter ..
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-01-13 14:26:53 följande:
    Fe'låt! Inte meningen att smitta dig med min insomnia. Jag ska ta tag i min träning igen på allvar och se om det hjälper. Sov som en prinsessa i julas, men då var det miljöombyte och träning 2ggr/dag. Kanske får bli projektet en tid framöver. Inte miljöombyte, men hård träning.
    Ja det är nog något att satsa på, Skulle vilja göra något riktigt kul... Typ någon kampsport (som inte är för våldsam )
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-01-13 15:26:07 följande:
    Jag hittade inspiration på Insta för ett tag sedan, en kvinna som gick från typ motvilligt tränande till att bli superfit på ett år och dessutom tyckte det var otroligt kul. Bilder på när hon gör värsta Bruce Lee-övningarna. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hette (teflonminne). Tror inte att jag kommer kunna göra enhandsarmhävningar ståendes på händer om ett år, men kul att se att det faktiskt går att bli enormt vältränad på så kort tid.

Thaiboxning lär vara rätt mesigt, kanske skulle passa damen smile5.gif
    Sådant jag behöver se , får googla runt.. Känner inte jag behöver bli superfit men må bra i kroppen och känna sig någorlunda stark
    Kanske ska testa thai , är det pensionärsvarianten inom kamp så passar den mig  
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2015-01-13 15:46:26 följande:
    Tai chi. Kampsport i slow motion.
    Lägger på minnet ;)
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2015-01-16 06:55:12 följande:
    Åååh!
    smile6.gif

*Jag gillar ugglor... och elefanter* smile2.gif
    Älskar också elefanter
    En sådan sötnos...

Goodness me
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2015-01-16 14:28:02 följande:
    Kanske en elegant med snabel smile9.gif
    Är farbror Ernst på skojfriskt humör idag , eller redan tullat på sherryn?
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!