• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-12-29 19:16:09 följande:
    Min ramlade ur sängen och fick ryggskott.. hon är ganska söt när hon försöker förklara VARFÖR hon föll ur sängen.. och varför hon inte ropade på pappa..
    Mamma- "Jag tappade fjärrkontrollen och det var kallt så jag ville inte utanför täcket mer än nödvändigt så jag sträckte mig efter den.. långt ut.. Sedan föll jag..."

Jag- "Varför ropade du inte efter pappa sen då?"

Mamma- "Jag ville inte störa..

Jag är sugen på varm choklad......
    Men stackare  tack för ett gott skratt ivarjefall ,-)Säkert en tuff tant som min mor..
    Goodness me
  • taquine
    Smecker skrev 2014-12-29 19:49:57 följande:
    Då vet man att man har haft roligt smile9.gif
    Snöar det hos er? .-p, då kan man ganska kul,)...
    Goodness me
  • taquine

Nu ska jag vara snäll lovar, dont hate me ok?Skäms min pms är värre än värst men ska såklart inte gå ut  över andra Nu en nattpromenad med herr gråskägg och rensa tankarna ...

• taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-30 01:25:58 följande:
    I don't hate you {#emotions_dlg.flower} Vi har olika åsikter i frågan bara och det är ok. Vore jäkla trist att vara på ett diskussionsforum där alla hade samma åsikter vettu smile1.gif

Det är tråkigt att bara vara snäll, omväxling förnöjer som de säger om gubbar, kärringar, tuppar och fan och hans moster.

Vem är fans moster egentligen? Då borde han ju rimligtvis ha en mor och vem är hon?
    Tack , vet tangenterna går för fort ibland... 
    Gunilla är ju tom värre än jag är , och ja hon är nog någons värsta mardröm..
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-30 02:16:49 följande:
    Har bara den där påannonsen för programmet i huvudet när jag hör hennes namn:
    "Du är otäck, du är en slyna!" Det låter väldigt inövat och osponatant. Har de manus? Idag kära hemmafru ska du prata om tofsar...
    Haha den var ju guld , men sa hon inte slampa ? Men det är väl same shit Slyna eller slampa..
    Goodness me
  • taquine
    Smecker skrev 2014-12-30 14:45:42 följande:
    Det är samma här, mitt hår tovar sig jämt. Och balsamet är slut. Fan.
    Nej du kör väl helrakat?,)Anniie vad ska jag till middag idag?
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-12-30 16:22:38 följande:
    Sex förslag:
    Laxlasagne
    Auberginerullar
    Broccolisoppa
    Parmalindad kyckling
    Currypytt med kikärtor och raita
    Snabb lingonpanna (skav)

Efterrätt: Apelsinkaka med tryffel
    Tack för tipsen , dom ska sparas ,) Men fick bli pytt på skinkan sen jul..

• taquine

Mitt nyårslöfte är att bli snäll igen, ser  ju själv vilka otrevliga inlägg jag gör ibland , det är inte mitt riktiga jag. .. December var ingen rolig månad så vi hoppas på bättre tider nästa år

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!