• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ps Lycka till på dejten Fröken Brun  

Goodness me
  • taquine

Vilken dröm jag hade förut Först åkte jag luftballong(jag som hatar höjder) sen i en jättesnabb motorbåt och till sist skulle jag klättra ner för ett brant berg ..då vaknade jag , vad vill detta säga alla kvasipsykologer? Att jag har sånt trist liv att det är bara när jag sover det händer nåt..?

Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-12-14 23:58:04 följande:
    Du kommer bli kär. Luftballongen = den där känslan när man är nykär. Lite samma som att knalla runt på små rosa moln. Motorbåten = förhållandet, om du hoppar i (du kan ju även bli nykär, om du redan har någon, men även där måste man satsa.) Berget = Ja, du kan ju här välja mellan att klättra eller hoppa. Klättra är jobb, både eget och samarbete, men man kommer i alla fall ned på marken levandes. Hoppar du så, ja det är faktiskt underbart att falla. Det är inte fallet som dödar dig (eh... relationen) det är landningen. Men även det kan det vara värt.

Så. Hobbypsykolog och drömtyderska.
    Åh tack , kan alltid hoppas det stämmer;)
    Brunhilde skrev 2014-12-15 00:03:21 följande:
    Solklart ju. Förändring, vilket är skrämmande i sig, då man aldrig riktigt vet vad man kan förvänta sig. Eller ville du ha en annan tolkning?

Tycker Aniiees tolkning var mer än ok.. Men visst förändring kan vara skrämmande men nödvändig..

• taquine
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-12-15 01:10:42 följande:
    Aaaa mmm såhär det då!
    Du kommer träffa en klämkäck kändis som gör dig alldeles vattnig i...benen. Ja ni kommer träffas på en sådan där kryssning där dom sjunger karaoke med låten ta mig till havet eller något liknande, ballonger symboliserar som alla vet glutenmage så ta det lugnt med brödet...
    Undrar om inte det är den där Tommy Körberg...måste sia lite mer...nja..låter det vara osagt sålänge.
    Haha snälla låt mig slippa både Tommy och Lasse , annars är jag inte så där jättekräsen  
    Din dröm får du fråga Aniiee om Brunhilde , låter mer än vidrig , men är då säkert något bra.
  • taquine
    Schna skrev 2014-12-15 01:27:41 följande:
    Men herre min kära, vadan detta flängande? smile9.gif Jag skulle säga att det har med saken att göra samt hur du upplevde detta. För att få ihop hela kontexten liksom.

Nu till mig. Vad gör man om man inte kan sova för att man har svåra cravings efter räkor?
    Fattar nada av din text  
    Jag har jätteräkor i frysen , ska jag tina och slänga på grillen i busvädret?Tomte
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-12-15 01:40:49 följande:
    Släng de i ugnen istället. Eller i stekpannan....
    Ja, blir ju nästan lite sugen , lite overkill med grillning känner jag
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-12-15 01:40:34 följande:
    Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy...ja vi får väl se vem du drömmer om i natt då!
    Redan haft en Tommy , det räcker bra så du...så låt mig slippa Obestämd
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-15 18:57:00 följande:
    Jag vill sova i en vecka ungefär!
    Jag med , nyårslöftet kommer bli minst 8 timmars nattlig sömn och inte massa dravel i den här tråden på nätterna Kan inte förstå varför mina kollegor tycker jag ser så trött ut ..Drömmer
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-12-15 20:10:50 följande:
    Blä......
    Vad händer?  Är alla släktingar jobbiga?
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-12-17 18:51:12 följande:
    Den här dagen borde jag kanske hoppat över. Försov mig och inte lite heller, mååånga timmar. Vaknade lätt förvirrad av att telefonen körde deep sleep meditation för femtioelfte gången i rad. Missade ett möte som jag fick klämma in mellan två andra. I olika städer, har nog aldrig sprungit så fort till pendeltåget.
    Jag har glömt äta och nu är jag hungrig!!!
    Stackare ,hoppas du hann!  Ja den här hemska dagen hade jag gärna hoppat också.. Längesen jag känt mig så grinig, ettrig och helst velat fucka off hela världen Skrikandes
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2014-12-18 13:56:16 följande:
    Kan ni inte sjunga "Soft Kitty" för mig istället? smile9.gif
    Du vill inte höra mig sjunga , jag lovar  
    Ligger på soffan och läser en kass deckare , men den utspelas i gbgmiljö så det är lite kul. Mindre kul att huvudpersonerna heter följande , Sören, Göran, Jörgen och Örjan Jag kan inte hålla isär the good guys från the bad guys. Ingen Glenn i sikte ivarje fall  
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!