• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-01 23:36:44 följande:

Läser en tråd som nog är bland det vidrigaste jag läst här på FL (det vill inte säga lite det). Den är som ett varigt öppet sår med likmaskar krälande. Jag vill kräkas, samtidigt som jag inte kan låta bli att läsa eländet. Kräks

Har du sagt A osv Vilken ? Behöver nog lite äckelpäckel innan sänggående ..
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-06-03 21:21:04 följande:
    Stämmer alldeles utmärkt det. Vi sitter och broderar stora manslemmar och fladderfittor hela dagarna, äter småkakor och dricker tea.
    Jajamen , Nu är jag ju nära vän med taggen och hon har köpt in ett stort parti garn så det lär bli mycket knep och knåp med broderinålen ... 
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2015-06-05 15:24:21 följande:

Jo, mensåatteh... 45 minuter på dass eftersom "någon" glömde köpa toapapper imorse när han handlade bröd och mjölk...

Mina skinkor är avdomnade....

Stackare Jag brukar köra med nödlösningar typ , bomull, melittafilter eller någon gammal metro som skräpar .. 
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2015-06-05 19:33:41 följande:
    Är lite rädd för att fråga men... varför har du melittafilter inne på toa för?
    Det är ju där jag fixar morgonkaffet Nej tar väl in ett gäng om toapappret är slut.. 
    Brunhilde skrev 2015-06-05 19:33:29 följande:
    Rensar du avloppet själv?
    Nej det har jag små drängar till , som sagt nödlösning som inte händer för ofta .. 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-06-05 20:53:38 följande:
    Du får hålla dig till "snälla" ämnen, men med tanke på att en tråd om hur man gör köttbullar kan spåra ur så fullständigt att folk blir avstängda höger till vänster, så kan det bli svårt.
    Jag behöver mitt täcke själv ikväll och ett par öronproppar.
    Vad du verkar hitta spännande trådar , själv ser jag typ 1000 svar att hemska svärmor tvättar sönder kläder eller folk är kränkta hit och dit.
    Har avkomman fest eftersom du behöver öronproppar ;)?
    Goodness me
  • taquine
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-06-06 12:51:44 följande:
    Nej ursäkta jag förstår inte det sista, jag och mina 12 fingrar och 12 tår kan inte läsa, vi bor på fäbovall, äter salt härsket fläsk till middag 7 dagar i veckan och näverbröd är det enda bröd vi äter, din jävla spettekaka!
    Meh? Härsket fläsk, trodde det var falukorv som gällde där på fäbovallen (i alla hål)
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-06-06 14:57:52 följande:
    Jag måste ha missat den filmen.
    Fäbohen goes dirty and nasty with the swedish sausage
    Ska länka om jag hittar den Drömmer
    Goodness me
  • taquine
    Sheldore skrev 2015-06-06 15:39:37 följande:
    Om det är minst 75% köttmängd i korven så är det ok att länka
    Är nog dåligt med så mycket köttmängd i i falukorven  , själv föredrar jag nog salsiccia , lite krydda i varjefall ...
    Goodness me
  • taquine

Idag har jag nog rekord i inlägg , trampade på en rostig skruv idag som gick in i min stackars fot.. , plåster, glass och min soffa kommer gälla för flera dagar DrömmerVad då göra ? Jo gå in i syjuntans håla

Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2015-06-10 23:00:03 följande:
    Ouch!!!!!!!

Hoppas du har uppdaterat vaccin mot difteri.
    Difteri?  
    Tänkte desivon skulle räcka .. 
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!