• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Gotlänning skrev 2015-07-04 00:32:08 följande:
    Ok, du får en kram trots att du är tjej då!
    Är de så hemska? ? Ja vissa kanske men här finns faktiskt några guldkorn, tro det eller ej;)
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-07-04 17:35:41 följande:
    Nej, hur tänkte du där?
    Idag är det en "man tager vad man haver-dag" Det har fortfarande inte växt någon glass i min frys, hinkar gingerale (jag som inte gillar läsk utan sprit )
    Haha typ Visa inga mer yoytube på hookers , blir ju helt förfäradOskyldig mitt moraltant rykte kan ju ryka ; Ser just nu en film på favoriten I sexy and I know it med håriga p- skådisen vars först bästa datum gick ut för 20 år sedan ;)
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (Signe) skrev 2015-07-04 18:33:08 följande:
    Hallonglass med hallonsås överdragen med mjölkchoklad. Värmen gör mig lättprovocerad, irriterad, snarstucken och grälsjuk. Ingen vill ha sex med en sån så att jag inte är pilsk blir en helt okej kombo.
    Oh Vad gott det låter , hellre glass i stora lass än sex känner jag ...
    Goodness me
  • taquine
    PrimitivMan skrev 2015-07-04 19:38:17 följande:
    Skrivs i iaf. 

FL verkar vara ung som för ett år sedan. Det eviga ämnet om kukstorlekar är alltid lika aktuellt. Dock verkar det ha tillkommit en hel del nymoralism men det är iof underhållande. 
    Den står jag för , nymoralismen alltså Orka med alla dekadenta typer här på FL < Nej skojarlite, men bara lite ;)
    Brunhilde skrev 2015-07-04 19:34:16 följande:
    Det är bra. Det är tydligen grymt jobbigt om alla karlar typ svimmar av kåtslag så fort man visar sig ute. Det ödet är bittert och ensligt. Det går inte att jobba med avsvimmade karlar och avenskuka kvinnor och inga vänner kan man ha.

Den glassen kanske skulle slinka ned en dag som denna.

Goodness me
  • taquine
    PrimitivMan skrev 2015-07-04 20:33:11 följande:
    Med andra ord så tar du den inte i tvåan alltså ?? 

Dekadens är bra, inte att förväxlas med att vara patetisk och ragga på allt som rör sig. 
    Tror inte mitt anus är snyggt nog för det :) får väl lägga ut det här och få en bedömning kanske , skulle nog rädda hela året om jag fick tummen upp ,)
    Goodness me
  • taquine
    PrimitivMan skrev 2015-07-09 20:33:58 följande:
    Jag tänkte mest på hur du fick dem att svimma. "Knulla?" taktiken fungerar alltid för att få någon på fall på det andra sättet.
    Som den moraltant jag nu är   ja jag måste ju hålla uppe skenet Drömmer skulle jag ALDRIG säga knulla, utan mer "ska min hallongrotta träffa din myspinne"
    Goodness me
  • taquine
    PrimitivMan skrev 2015-07-09 20:58:58 följande:
    Tillåt mig att kräkas en smula
    Brunhilde skrev 2015-07-09 21:13:35 följande:
    Seriöst! Nu kan jag aldrig baka hallongrottor igen
    Ok sorrySkäms Vi tar slemspett och geggveck eller åderpåle och skäggbiff istället  
    Nöjda folks?

Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2015-07-24 23:26:32 följande:
    För att jag inte kan göra något. ..
    Hur kommer det sig?
    Goodness me
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2015-07-24 23:43:32 följande:
    Alltså mens behöver väl inte vara ett hinder för sex. Såvida det är förbundet med starka smärtor klart.
    Tvärtom .. och orgasmer är väl smärtlindrande om något , helst menssmärtor. 
    Goodness me
  • taquine
    PrimitivMan skrev 2015-07-26 15:24:08 följande:

En serie (på netflix) som är riktigt bra är Sense8. Tar lite tid att komma in i (tog tre avsnitt för mig att fastna), men sen är den svår att släppa (såg ut hela säsongen på mindre än en vecka). Hoppas de skyndar på med nästa säsong. 

Den ska jag kolla upp;)  Tittat på alla OITNB nu och bara väntar på nya som lär dröja:(
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!