• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-05-21 18:01:03 följande:
    Hittade en tråd där jag med gott samvete kunde lämna över min titel som särskrivningsdrottning. Vad sägs om "lång variga sex pass". Till min stora sorg hittar jag inte tråden igen.
    Det lät inget vidare ..som sagt jag har lärt mig att inte äta när jag tittar in här . Eller förresten jag blir ofta lite kräkig ändå ..
    Mvh  den okrönta moraltanten
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-05-21 20:08:27 följande:
    Jag lyckades med att äckla mig själv idag. Bildgooglade "shark" och fick upp bilder av shark victims. Inte riktigt i samma kategori som variga gympass, men kräknära ändå.

Mvh The Old Slut
    Man har väl någon pervers dragning till äckel, att gå in på mondo, gore och bizarre och smygtitta med ett halvt öga . Fast klart vissa av freakarna här hade  nog passat bättre där än på detta rekorderliga familjeforumDrömmer
    Håriga rövar  eller halshuggningar , vet i sjutton vad som är värst..
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-05-21 22:18:28 följande:
    Nu känner jag mig så där obildad igen. Jag har ingen aning om vad mondo är. Ah, SUs samarbets- och lärarplattform, jo, den ser faktiskt skrämmande tråkig ut. Antar att man kan hitta en och annan pärla även där.
    Vad är SUs  då?  Sorry min okunnighet 
    Aniiee skrev 2015-05-21 21:16:20 följande:

Jag har snuskig fantasi idag, uppenbarligen..... Ett antal sjöar i västra götaland ser ovanligt erotiska ut.....Skäms

Holy crap , gör dom ? Då borde jag gå i något ständigt kåtrus då .. Tur man inte är där då. 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-05-27 19:55:14 följande:
    Lite tryggt att veta att vissa saker är statiska liksom.
    Tycker du ? EH verkar vara en av de mest "han är ju inte var jag satte honom" på detta forum  
    Peace , love and understanding ;)
    Ja , jag har luktat på vinet ikväll
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-05-27 21:17:42 följande:
    Jag hänger inte med Han hittas väl mest i rump- och brösttrådarna eller? Var satte du honom sist?
    Ja det är ju där han hör hemma , bland bröst och frodiga rumpor ..
    Sist jag läste var icke vad jag väntat mig , men samtidigt intressant s.as.
    "Han blev sur för jag inte ville ha sex" tror jag den hette . 
    Men nu ska vi  myspysa så inte stämningen blir dålig här
    Goodness me
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2015-05-27 22:03:55 följande:
    Skulle det nu mot förmodan vara intressant i vilka trådar jag skriver i så har det varit på teman som: legalisera cannabis?, barnuppfostran, skolfrågor, smakfrågor, ord som irriterar, trafik, brist på respekt att bli fet, feminist jovisst.

Som ett axplock
    Ja jag tror dig Blev bara lite förvånad över din inställning  i den frågan 
    Och som jag sagt flera gånger tidigare , vad tråkigt om vi alla tyckte likadant , inte mycket till diskussionsforum då , eller hur?
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-05-28 18:51:56 följande:
    Trött, rådvill och lite uttråkad
    Så in i dödens trött...
    Är jag intill döden trött,
    ganska trött,
    mycket trött,
    sjuk och trött och ledsen.
    Lång var vägen, som jag nött

Fast jag är inte ledsen och nog inte sjukare än vanligt heller Obestämd
    Lång var vägen som jag nött ?
    Säng, säng , säng Hjärtat
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2015-06-01 18:31:28 följande:

Jag kanske inte är en "riktig" förälder men, att se sitt "barn" ha ont och må dåligt liggandes på en sjukhusbrits är bland det jobbigaste jag varit med om..

Nyss hemkommen efter 5-6 timmar på akuten med olika undersökningar och prover gjorda..

De "missade" tydligen, på akuten igår, att grabben fått hjärnskakning efter fallet med longboarden...

Helt övertygad du är en "riktig" förälder Knall! Det där sitter inte alltid i generna . Det är väl bara att läsa här på FL.. 
    Du ska se han kryar på sig  snart ;) Ungarna i den åldern brukar ha bra läkkött , tills nästa gång.
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2015-06-01 20:43:57 följande:
    Är du klok eller? Man kan inte bada i havet innan det är minst 20 grader!!!
    25!!!
    Har starka planer att raka av mig håret, så jävla less på allt detta hår.. Istället för att slänga kan jag kanske fixa till ett par sommartights eller en strandfilt, eller nåt

Goodness me
  • taquine

Men va fasen , varför blir det dubbla bilder ? Så snygga var dom ju inte Hatar nya FL Demon

Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!