• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-08-15 17:51:35 följande:

Men jag ger upp. Hoppas Häckis kan utläsa iaf.

Ni får la byta nummer med varandra
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-15 17:34:38 följande:

Ligger i badkaret och chillar...

Det skulle jag aldrig våga
  • Schna
    Smecker skrev 2014-08-15 18:48:44 följande:

Inte jag heller. Men det har nog mer med duschdraperiet att göra.

Jag förstår om du känner dig rädd och kränkt i närheten av ditt duschdraperi.
  • Schna
    Aniiee skrev 2014-08-18 18:46:39 följande:

Alltså.... YC vet hur de ska beskriva sina doftljus...... LÄNGTAR tills jag får dem 

Amber Moon - Den förtrollande tjusningen av varm gyllene bärnsten i kvällsbrisen med spännande inslag av patchouli och sandelträ.

Lake Sunset - Njut av en vacker och rofylld solnedgång och känn doften av mysk i skymningen.

WIld Fig - En lyxig njutning ... en läckert rik, fruktig doft av vilda fikon varsamt plockade när de är som bäst.

Ginger DuskDen livliga känslan när luften fylls av energi i skymningen och kommer till liv med energigivande kryddor och inslag av söt citrus.

Honey GlowSkapa en inbjudande, varm och fridfull stämning med mjuk honung, citrongräs och kryddig ingefära
    Är de mycket billigare på det däringa stället?
  • Schna
    Aniiee skrev 2014-08-18 20:28:07 följande:
    MYCKET! Även inklusive frakt. Nu var "nyhets"ljusen lite dyrare i förhållande, men ett 15-pack random votivljus kostar 200 kr. Mot 35 kr styck i sverige.
    Oj, det var skillnad. Brukar som mest stå och inhalera i butik pga snål, men det där känns ju bara lite skitdyrt och överkomligt. Drömmer
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-08-23 01:35:18 följande:

Just idag suger allt getpung. Fast jag borde vara glad och tacksam. Det finns så mycket att vara tacksam för, källaren är inte översvämmad och jag behöver inte oroa mig över att jag glömt betala försäkringen

Och jag vaknade med en mancold. Har dock beställt godis av en människa i min närmiljö och förväntar mig ett känslomässigt uppsving inom kort. Min poäng är hur som helst att du kanske skulle kunna tröstäta eller nåt?
  • Schna
    Anonym skrev 2014-08-23 14:42:28 följande:
    Tack tack. Ja det är oerhört nyttigt och bra med godis
    Men åh.

Ja men då kan jag väl passa på att tacka för Schna här och nu då eftersom jag aldrig någonsin kommer ihåg att fylla i signatur på första försöket.
  • Schna
    zikzak skrev 2014-08-24 00:59:52 följande:

Jag är ett miffo, jag har asperger, jag är helt jävla dum i huvudet och kommer aldrig bli något.

Vad är det du vill bli då?
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-08-29 19:31:52 följande:
    Jag har det ändå värre! Jag har fått hjärnförstoppning Gråter
    Plockade in disk i maskinen, gick ifrån i högst två minuter, kom tillbaka och ställer glatt in all den skitiga disken i skåpen. Jag blir så trött ibland.
    Jag försökte låsa upp ytterdörren med fjärren på bilnycklarna häromdagen..
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-08-29 19:54:03 följande:
    En fjärr till ytterdörren vill jag ha! Så nice att inte behöva rota igenom en gigantisk väska efter nyckelknippan varje gång man kommer släpandes på matkassarna. En liten behändig fjärrkontroll i byxfickan eller för vissa i BHn Drömmer
    Men ELLER HUR Drömmer
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!