Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Det låter ju helt bedrövligt, dit och fota ögonblickligen! Jag fotade hur som helst till gravstensinventeringen. Så man kan söka gravar.
Hur gammal blev din bror?
Men åh.. Vilken mardröm.
Den låter jättefin! Lägg in gravarna i registret också, och med en bild på din brors. Tycker jag.
Jag sysslar inte gravplundring!!!!
Sorgligt för min mamma. Jag har faktiskt hans babybok (en sån där "mitt första år", fast jag har för mig att den var till 5 år), som inte är färdigifylld, den slutar rätt tvärt i juni 1986. Min egen tar också slut lite tvärt där. Lillbrorsan fick ingen alls.
(Blev tvungen att hämta den + minnesboken från begravningen. "Min första bok" hette den och sista sidan är "skolan börjar". En mycket tom sida)
Folk får för sig så konstiga saker. Lite gravplundring kan väl vara uppiggande ibland. Fast bara i TV-spel....Ja, jag ska spara länken, så jag kan lägga in bilder där. Ska se om jag kan komma dit på onsdag eller torsdag.
Alltså, jag tänkte göra något här vid datorn nu men jag minns inte vad.
Porrsurfa?
Med tanke på hur duktig jag var på att prokrastinera igår så har jag en stressig förmiddag framför mig när 1½ dags städ och disk ska hinnas med.
Yay!
Sedär. Den sålde jag för 40 spänn i helgen som var
God morgon världen. Lite kaffe på trappen. Snart kommer det tjejbesök till Nicke och själv åker jag iväg på någon trädgårds och djurmarknad ett par timmar.
* gör vågen* jag var uppe vid nio, är barnledig, la mig när det var mer morgon än natt