-
Right..Brunhilde skrev 2014-09-07 20:05:55 följande:Jag trodde jag var ensam om att ha irrat runt på en gammal kyrkogård och kollat gamla gravstenar idag...
-
Jag har noterat märkliga saker på gravar men inte kastanjer än dockKnall skrev 2014-09-07 20:29:32 följande:Äh.. jag kan tycka att det är rogivande att knalla runt på kyrkogårdar ibland.. med kamera.. dock brukar jag inte skrapa bort mossa..
Däremot brukar jag lägga kastanjer på mormors grav..Aniiee skrev 2014-09-07 19:59:24 följande:=P Låter som en bra grej, tycker jag. Jag har länge velat gå in på kyrkogårdarna häromkring och fota, men inte blivit av. Borde VERKLIGEN åka upp till kyrkogården där min bror ligger i en barnlund där sista begravdes för över 20 år sedan. Den lunden tas inte omhand alls, ens av kyrkogårdsförvaltningen.
Dock fotade jag rönnbärsträdet utanför kyrkogården utanför centrum. Det är så fullt av rönnbär att jag undrar om det inte blir vinter mellan oktober och april...
Men, det är ju bra att jag inte är ensam om konstigheternaDet låter ju helt bedrövligt, dit och fota ögonblickligen! Jag fotade hur som helst till gravstensinventeringen. Så man kan söka gravar.
Hur gammal blev din bror?
-
Aniiee skrev 2014-09-07 21:51:19 följande:Ja, får göra det i veckan. Lunden är jättefin, mitt i "skogen" (fast det bara är 5 meter till vägen, men det känns som om man går in i urskog, typ.), men lite... bortglömd. Mitt ibland granar, tallar, enar och blåbärsris.
Min bror blev 3. Jag var ett. Han drunknade.Alltså... jag gör en del konstiga grejer, va, men gräva upp gravar, det tycker jag vi låter bli. Om det inte är i forskningssyfte. Typ, arkeologi och sånt.Knall skrev 2014-09-07 21:39:44 följande:Det var en grej jag och mormor hade..
Jag kommer tycka att du är konstig (galen) den dag du börjar gräva upp gamla gravar..Men åh.. Vilken mardröm.
Den låter jättefin! Lägg in gravarna i registret också, och med en bild på din brors. Tycker jag.
-
Jag sysslar inte gravplundring!!!!
-
Ja det är verkligen en förälders värsta mardrömAniiee skrev 2014-09-07 22:48:49 följande:
Sorgligt för min mamma. Jag har faktiskt hans babybok (en sån där "mitt första år", fast jag har för mig att den var till 5 år), som inte är färdigifylld, den slutar rätt tvärt i juni 1986. Min egen tar också slut lite tvärt där. Lillbrorsan fick ingen alls.
(Blev tvungen att hämta den + minnesboken från begravningen. "Min första bok" hette den och sista sidan är "skolan börjar". En mycket tom sida)
Folk får för sig så konstiga saker. Lite gravplundring kan väl vara uppiggande ibland. Fast bara i TV-spel....Ja, jag ska spara länken, så jag kan lägga in bilder där. Ska se om jag kan komma dit på onsdag eller torsdag.
Jag höll på att drunkna när jag var 3, var medvetslös när de fick upp mig. Jag minns inte det som något plågsamt, dock. Förmodligen för att jag inte visste att man kunde dö. -
Alltså, jag tänkte göra något här vid datorn nu men jag minns inte vad.
-
Nej, det glömmer jag inte bort i första taget. Kom precis just på vad det var - JAG SKULLE JU MÅLA NAGLARNA Inte ens datorrelaterat. God natt.Brunhilde skrev 2014-09-08 22:25:57 följande:
Porrsurfa?
-
*relaterar*hännrick skrev 2014-09-12 08:39:41 följande:
Med tanke på hur duktig jag var på att prokrastinera igår så har jag en stressig förmiddag framför mig när 1½ dags städ och disk ska hinnas med.
Yay!
-
/SchnaAnonym skrev 2014-09-12 17:32:43 följande:
Sedär. Den sålde jag för 40 spänn i helgen som var
-
Men du är uppe! Yay! Och angående tidigare inlägg - bra, ta ingen skit. Du om någon står ju för det du säger och det är ju fantastiskt om bara några enstaka anonyma har "kritik" på det. Bra betyg.HäckHäxan skrev 2014-09-13 09:35:19 följande:
God morgon världen. Lite kaffe på trappen. Snart kommer det tjejbesök till Nicke och själv åker jag iväg på någon trädgårds och djurmarknad ett par timmar.
* gör vågen* jag var uppe vid nio, är barnledig, la mig när det var mer morgon än natt