• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-09-13 10:07:14 följande:

Jaaaaa

Och har rastat hund, matat djur, lagt ner pengar i väskan, tagit min medicin och slösat pengar på en GT jag inte kommer läsa, va fan 17 Kr för en GT När hände det liksom?? Nåja de är ungar, de är uppe tidigt och de försöker tjäna egna pengar, värt att uppmuntras tycker jag!

Och du tack 

Jisses så effektivt! :-O Själv har jag startat Netflix till barnen och lagt mig under täcket igen.

Ja men ja, lite barnarbete är aldrig fel tror jag eller nåt. Själv hade jag dock påhälsning av jultidningsförsäljare häromdagen, som ropade in genom brevinkastet. De fick inget sålt hos mig, nej.
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-13 23:19:21 följande:

Feed me!!! Min soffa släpper inte greppet om min lekamen ikväll. Det är omöjligt att komma upp.

Jag upplever exakt samma.
  • Schna
    taquine skrev 2014-09-13 23:45:19 följande:

Alltså jag vet inte om man får skriva så här men det finns en människa på detta forum som ger mig kalla kårar , så fort jag ser dennes avatar så vet jag att jag inte borde läsa för då kan både blodstörtning och dator ut genom fönstret inträffa . 
    M en det är som en bilolycka , man kan inte låta bli att titta ( eller läsa) 
    Är jag ensam om detta ?

Nja, jag känner sällan starkt för forumsmedlemmar jag inte mött irl, och de jag mött irl provocerar mig oerhört sällan.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-13 23:57:41 följande:
    Har du blivit immun eller har det alltid varit så?
    Skulle tippa på immun, men i så fall blev jag det i tonåren. Det kan ha varit så sen födseln men jag blev inte aktiv på internetforum förrän -97 så det är svårt att säga. Drömmer
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-13 23:59:21 följande:
    Det var värre förr. Kunde se rött bara jag såg vissas avtar förr. Nu så tycker jag mest synd om dem.

Fast där kan jag relatera. Jag har lidit med vissa medlemmar så pass att jag inte pallat ta del av vad de skrivit. Det är ju också att känna starkt, antar jag

Dock har jag repat mig lite den senaste tiden, trubbats av lite liksom. Vilket jag är oerhört tacksam över. {#emotions_dlg.flower}

Hur hanterar du ditt medlidande?

• Schna
    Smecker skrev 2014-09-14 00:15:11 följande:
    Det är för såna medlemmar som skämskudden med inbyggt tangentbord uppfanns va?
    Jag skulle svara sprutan vid veterinären, men ja absolut den. Skämskudden med inbyggt tangentbort är troligtvis oumbärlig i dessa fall.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-14 00:20:35 följande:
    Jag hanterar det ganska bra tycker jag. Det är bara en snabb tanke, nästan bara snuddande "Stackars jäkel" brukar den vanligtvis bestå av och eventuellt ett tillägg där jag undrar hur de blev så felknullade. Sedan läser jag en annan tråd.

Då är du ju inte helt avtrubbad. 
    Nej, inte helt. Det måste röra sig om någon annan defekt där, inser jag nu.

Jag tycker att ditt sätt att hantera det är föredömligt.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-14 00:25:14 följande:
    Mm, mycket bättre än deskrage.
    Onekligen.
  • Schna
    Smecker skrev 2014-09-14 00:26:45 följande:
    Den här?
    Exakt! Den känslan drabbar mig när jag upptäcker olycklig individ som jag bedömer varken kommer kunna lära sig av sina erfarenheter eller ta till sig information i skrift.Rynkar på näsan
  • Schna

JAG VET INTE VILKA JAG SKA RÖSTA PÅ!! 1

Just nu har jag kokat ner det till två partier på rätt sida skiljelinjen där, och jag tänker som följande:

Parti X: De är helt okej men är inte jätteintresserade av en fråga jag tycker är väldigt viktig. Jag känner dock en riksdagsledamot i det partiet (samt ytterligare en som går att kryssa i år) och jag gillar henne väldigt mycket som person. Hon är genuin och vi tycker väldigt lika om väldigt mycket, och hon är alltid öppen för nya insikter, troligtvis även när det gäller den fråga jag tycker partiet missar lite.

Parti Y: Jag håller med deras politik mer än något annat parti, jag röstade på dessa förra gången med men jag har ingen direkt koll på_ vilka_det är jag röstar in i riksdagen i så fall. Och jag måste rösta senast idag.

Kära Bullen..

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!