• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-09-29 14:14:35 följande:
    NU älskar jag Harry Potter. När den kom var jag... 12. Och alla läste ju den där förbaskade boken som även jag naturligtvis fått i födelsedagspresent. Jag TOKVÄGRADE att läsa den, för alla andra gjorde ju redan det. 
    Det där lider jag med av. Är mao lite senare med det mesta som alla andra gillar.
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-30 19:05:23 följande:

Helvetes jäkla skit.

Saknar, längtar, muttrar över omständigheter och kämpar med orken.

Bryt ihop, kom igen... var det visst.

Vad är det du pysslar med egentligen?
  • Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-30 19:39:08 följande:
    Försöker få ordning i ungarnas rum, bl a.

Rensar i förråd och garderober, för att få plats för andra saker som ska in.

Och saknar en kär som bor långt bort.

Typ så.

I vanliga fall skulle jag palla utan att vara såhär trött, men jag inser att jag inte är återställd efter min senaste utbrändhet...
    Ja men det där kan jag relatera till precis exakt. Bortsett från en del röjande med tanke på alla skruvar som nämnts..

Blir man någonsin helt återställd från en utbrändhet förresten? Öppen fråga.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-30 14:51:41 följande:

Någon som har en älgstudsare och kan göra mig en tjänst?

Om jag bara hade haft en så skulle jag låna den till dig ögonblickligen. Mi älgstudsare es su älgstudsare Hjärta
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-30 19:57:30 följande:
    Vad gulligt! Fast jag ångrar mig. Det blir så kladdigt. Det måste finnas bättre sätt.
    Ja. Om det är ond bråd död som avses, så kan jag komma på några fler sätt.

Choklad? Drömmer *avleder*
  • Schna

Jag öppnar en Marabou dukat med crisp nu.

• Schna
    Aniiee skrev 2014-09-30 20:08:04 följande:
    Mums! Jag har ju bara tråkig brownie med vispgrädde, chokladbollar med 4 smaker, magnumglass och nåra sega naturchips..... Rynkar på näsan
    Fast det där var ju inte så pjåkigt. Vilken magnum äre? Vilka smaker på chokladbollarna?
  • Schna
    hännrick skrev 2014-09-30 20:06:43 följande:
    Jävligt opraktiskt också, om man råkar vara typ 2.10m lång eller har extremt långa armar (jämfört med kroppen). Dessutom blir det rena lotteriet hur kulan tar, i värsta fall överlever man och hamnar i en situation som är värre (samma som tidigare plus att man nu är deformerad i ansikte och/eller på övriga huvudet samt pga av skador oförmögen att göra ett försök till). Undvik långa vapen för den typen av skytte *vädjar*
    Hm. Fast jag fick intryck av att hon inte tänkte använda den på sig själv. Så hon borde ju kunna ladda om där. Hoppas jag tolkat saken rätt nu.Obestämd
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-30 20:06:48 följande:
    Nä tack, jag blir bara fet
    Ja, jag med iofs.. *pratar med 3 hg choklad i kindpåsarna*
  • Schna
    Anonym (The girl next door) skrev 2014-09-30 20:14:06 följande:

Jag är obeskrivligt kåt på min granne! Och jag vet att han vill med... Problemet är att jag är så otroligt rädd! Till saken hör att jag precis avslutat ett 13 år långt förhållande så jag har alltså bara haft sex med en enda person de senaste 13 åren... Jag är rädd att det inte kommer fungera, rädd att få panik, rädd att inte kunna säga nej om jag känner att jag inte klarar det...

Finns det ngn som kan ge mig tips på vad jag ska göra?

Är du sann? Varför skulle du inte klara det?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!