• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (The girl next door) skrev 2014-09-30 20:19:06 följande:
    Ja jag är sann! För att jag har svårt att tänka mig att ha sex med ngn annan.... Jag är säkert helt jävla sjuk i huvudet jag har ingen aning men så är det iaf....
    Då svarar jag som Brunhilde, att du nog inte är redo. Du behöver kanske hamna i en lite mer naturlig och kravlös situation med honom?
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-30 20:22:11 följande:
    Finns kanske vissa som har en spärr när det kommer till sex?
    Jag inser det nu.
  • Schna
    hännrick skrev 2014-09-30 20:23:59 följande:
    Missuppfattning av mig i så fall. En person jag känner har berättat om hur han 70-talet hittade en värnpliktig som vänt AK4:an mot huvudet och lyckats missa det mesta av hjärnan. Han fick däremot med sig halva ansiktet, käken, näsan, ena ögat och större delen av rörelseförmågan.

Jag ryckte in 1995 och då var killen fortfarandet vid på något sjukhus eller hem någonstans (jag blir helt konstig när jag tänker på det, vet inte var jag ta vägen eller vad jag ska försöka tänka på för att få bort känslan)
    Men fyyyy så hemskt Rynkar på näsan Vet en som slängde sig framför ett tåg och överlevde med, aldrig återställd. Fruktansvärt. Jag är glad att jag inte sett mer än jag sett.
  • Schna
    ludenfot skrev 2014-09-30 20:22:20 följande:

Jag var så utbränd att endast aska återstod. Men askan glödde litegrann och nu pyr det lite här o var. Bränslet jag fann var när jag förstod att jag faktiskt hade en äkta vän som accepterade mig precis som jag var. 
    Det är en ganska tuff läxa att lära sig.. Att du duger precis som du är. Du behöver varken dra ifrån eller lägga till någonting alls. 
    Exakt du är perfekt just som du är. 

Det är ett livsfarligt gift att gå omkring och tro att man inte betyder någonting.. att man inte räcker till eller inte är behövd. 
    Tyvärr är de flesta av våra medmänniskor väldigt dåliga på att visa äkta uppskattning och att säga till varandra hur mycket man älskar sin vän. En dag är det försent och den rätta tidpunkten att säga det är nu. 

Vilken tur att din vän fanns där!
  • Schna
    Aniiee skrev 2014-09-30 20:26:31 följande:
    Tycker du inte? Solig Det är helt vanliga original-magnum. Chokladbollarna är smaksatta med apelsinjuice, kaffe, vanilj (mycket vaniljpulver) och rom, resp.
    Åh.. jag gillar original-Magnum. Alltid gjort Drömmer
  • Schna
    hännrick skrev 2014-10-01 11:41:18 följande:

Själv är jag helt såld på Norsk Skogskatt, men älskar katter i allmänhet.'

Har dock ingen katt alls i nuläget.

Åh, ja.. Katt

Jag hade fram till nyligen (Gråter) en katt som var en Ocicat-korsning. Han var lite som en hund i både storlek och beteende. Om jag någonsin blir med katt igen, vilket jag har svårt att tro, så blir det nog en Oci igen.
  • Schna
    Knall skrev 2014-10-01 13:31:10 följande:
    Naaaaw! !! Vill ha!

Har alltid velat ha en Bengal... *hjärta*

Ja! En fantastisk "liten" pricki-katt! Katt

• Schna
    hännrick skrev 2014-10-01 23:28:53 följande:

Nu ska jag inleda förhandligar med Johan B Lund och se om vi kan nå en överneskommelse.

God natt, mina kära galningar och psykfall Hjärta

*lystrar*

God natt! Äpple
  • Schna
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-10-02 00:30:42 följande:

Jaha vad gör ni da?

Rensar min FB.. Demon
  • Schna
    D W skrev 2014-10-02 22:41:51 följande:

Jag kan bidra med ett ilandsproblem, jag har lyckats sabba min dator. Skärmen är spräckt
    Den funkar men det känns lite som att köra en bil som har tappat ett hjul Obestämd

Så till hännrick, let your soul shine Solig

Jag råkade nyligen ut för något liknande - skärmen brann upp. Den funkar inte alls så det var bara att hosta upp pengar till en ny. Uhuhuhuhuh..

Men det är roligt med något nytt trots hål i plånbok? Drömmer
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!