Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Ge den till katten
Ge den till katten
Funderar på att lite diskret ge familjen varsin gagball. Det hade säkert varit oerhört uppskattat av alla i grannskapet och även av familjen själva.
Du kan antingen åka med den till veterinären och betala hutlösa summor för att få den kurerad eller så kan du låta den vara och låta naturen ha sin gång.
Frågan är om det ska vara olika färger eller om man bara ska köra klassiskt liksom
Idag har vi fågelbegravning. Vilken psalm kan passa till en sådan? Blir barnen traumatiserade av Pippi Långstrump-låten i ny tappning tro? Här kommer pippi björktrast, trallalatrallala...
Vad har normala människor i sin klädkammare (förutom kläder)?
Jag har öst in allt som inte bör synas i min. Allsköns skrot som inte får plats i förrådet, tennisrakets, pysselsaker, hockeyklubbor, böcker, gamla leksaker som jag inte nänns slänga, "bra att ha" elektronik, arvegods och givetvis mängder med kläder och skor.
Jag kan inte för mitt liv förstå var normala människor gör av sina övriga prylar man kanske inte använder för tillfället.
Jag tar med vodka och grillkorv
Har jag tänkt på mååånga gånger. Nu är det gjort (utan brasa), ska bara slänga skiten också. Kanske borde äta frukost...
Nej nej, den skall du ha för att supa mig vacker.
Du verkar vara en sucker för enkla lösningar