Sex och dravel tråden, hämningslöst!
SUCK på människor.... Särskilt här på FL.... Vissa skulle gå och dra nåt gammalt över sig.....
SUCK på människor.... Särskilt här på FL.... Vissa skulle gå och dra nåt gammalt över sig.....
Hen är bara besviken att det inte gick att runka till (i/på) den här tråden.
Jag förstår att det måste ha varit en rejäl chock och att besvikelsen blev en aning för mycket. Det finns väl ett ganska stort urval av runkballetrådar annanrs har jag förstått.
Fast jag har länge nu undrat, hur exakt det går till när man knullar en tråd. Har fortfarande inte luskat ut de tekniska detaljerna riktigt.
Man för penis (och mun) så nära skärmen som möjligt, med önskat trådoffer öppet. Pressar. Blir det lite immigt kan man torka med en trasa innan man fortsätter.
Hur lyckas man ramla in på såna? Har aldrig lyckats..
De är öööööverallt!
Jag har ett litet problem av icke-sexuell karaktär som jag funderar på att lösa här strax. IDAG.
Jo, det är såhär att när jag var liten så bodde jag några år på ett ställe där hyresvärden förvarade möbler i två av rummen. Vi var strängeligen förbjudna att gå in där, så jag var ofta där och rotade lite. Det var som att resa bakåt i tiden, tapeterna och möblerna hade varit orörda i årtionden. I en byrå hittade jag ett brev daterat på 1940-talet där det framgår att min hyresvärd blivit adopterad och att detta för evigt skulle hållas hemligt. Brevet var skrivet till hans biologiska mamma från adoptivföräldrarna, så jag tänkte att det var hans biologiska mammas brev/byrå eller att brevet kommit tillbaka till avsändaren på något sätt. Jag "lånade" in detta spännande brev till mitt rum och sen blev det kvar där och än idag ligger det i min bardoms dagbok. Nu är frågan, bör jag skicka det till honom eller bör jag avstå? Jag tänker att det finns en liten chans att han inte vet att han är adopterad (om han ens lever idag) och en lite större chans att han letat efter detta brev en tid och ännu större risk att han blir oerhört kränkt av att få detta brevledes efter massor av år.
Vad göra?
Kontakter!!!
Nä man festar med folk i stan som skall vidare och vips kan man liksom snubbla in över en annan tröskel
Hört flera som har problem med halsen just nu.