Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Jag konstaterar att det är stalkerns år i år. Tänk för 30 år sen, då hade de inte lätt inte. *delar inlägg till mina 0 följare*
Jag konstaterar att det är stalkerns år i år. Tänk för 30 år sen, då hade de inte lätt inte. *delar inlägg till mina 0 följare*
*följer*
Jag tror att jag är kär igen och önskar att jag var tjugo år yngre. Det kan man däremot inte göra ngt åt.
tjoho din nattuggla! ska bli din första follower/stalker ;)
Fast nu såhär tre stalkade pers senare så är jag lite skeptisk till behovet kanske. Kommer detta innebära att jag har en massa betungande oläst var gång jag loggar in?
Meh, min favorit blondin och lilla uggla, tänker stalka er ändå. Har inte funderat ut hur men iaf... och inte varför mer än att jag gillar det ni skriver (ibland)
*skrapar lite med foten*
Jag upplever det hela väldigt spontant som en belastning, ett stressmoment. Utöver prestationsångesten av att behöva producera något värdigt mina två (2) följares tid och engagemang i mig.
Funderar lite över ordet ostslampa och dess innebörd. Undrar om jag faktiskt är en sådan.
Nej, absolut inte! Skulle aldrig falla mig in
Det var sju sorters ostsmulor i ena mungipan!
Med tanke på all fotboll som går på tv just nu och Holland som slog Chile med 2-0, ett litet klipp som kan muntra upp damerna: