• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Anonym (okejdå)
    J a d e d skrev 2014-04-08 20:46:13 följande:
    Kan ni inte bara säga vilka ni är så att man slipper känna sig stressad och nervös om det är Kåt-Anders eller nån annan megamupp som fluktar över damerna här.
    Lovar att jag inte är Kåt-Anders. Kyss
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 20:49:43 följande:
    Låter ju skitbra. Måste försöka komma på vad jag vill plugga för något. Egentligen vill jag jobba med något där jag inte berör människor, där alla bara är siffror och ikoner men inte människor, alltså att jag inte ser dem som människor. Men det rimmar illa med vem jag är och jag är inte heller tekniskt, matematisk så det passar ju inte mig egentligen då.

Har vart inne på att köra 75 %. Vet du om man kan höja det under resans gång om man känner att det är enkelt och flyter på, för rent krasst läser jag ju gärna 120% eller mer om saker flyter liksom. Ser ingen mening med att ha massor av dötid att slå ihjäl. Blir hellre klar och har fritid senare i livet. Sover gör jag ju inte så mkt ändå
    Är helt säker på att du kan ändra det under resans gång.
    Funderar du på att läsa ett program?
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-08 19:55:27 följande:

Nej, nej, nej.. du får läsa vilken (högskole)utbildning du vill utan att bo där och det vimlar med distansutbildningar, med eller utan sammankomster. Hur många som helst. För tentor och så kan man gå till närmaste lärcentra och det har du säkert där du bor. Du kan ju plugga 25-100% men du kan inte vara sjukskriven samtidigt. (Såvida det inte är bisyssla, t ex kvällskurser) Mao, du kan jobba halvtid och vara sjukskriven halvtid, men det går inte att studera på halvtid och vara sjukskriven på halvtid. Enbart heltid. Om jag förstått det rätt.

Det är inte intensivare att plugga distans men det kan bli jobbigare om man är en sån som lär sig mest på föreläsningar. Jag funderar allvarligt på att börja läsa på distans istället för på plats, då kör det inte ihop sig lika mycket när barnen blir sjuka. (Vilket är typ 75% som det känns.......) Känns dessutom mest tidseffektivt så, faktiskt.
    Ja lärcentrum finns här ( gamla komvux då ) om de inte går den vägen så dör jag inte av att åka till gbg då och då Kan ju passa på att hälsa på familjen eller vänner när jag ändå är där

Att man inte kan vara sjukskriven försår jag. Men man kan tex jobba halvtid och plugga halvtid då? 

Intensivt gör mig inget, jag älskar att läsa, lära, ifrågasätta, är ju i grunden en bokmal. Föreläsningar i all ära, men de tar jag bara åt mig av ifall den som har den är jäkligt bra är den inte de, så kan jag dagdrömma bort en hel dag utan att ta in något alls. Böcker hyperfokuserar jag på, allt som är intressant hyperfokuserar jag på. Men hur ligger det till med mailkontakt med mentor/ lärare där man kan bolla eller undra och fråga? Jag ifrågasätter ju *harkel* allt Tyst

Distans borde ju funka bättre för dig när livet är sådär, förstår helt hur du tänker.

Jag är ju nattuggla och kan mycket väl se att jag nog kommer sluta sova på natten och plugga istället, lämna mini på skolan och sen sova några timmar medan hon är där. Eller det är min reservplan att göra så även om jag inte pluggar och hon börjar i riktiga skolan om jag fortfarande är sjukskriven då. Så jag vet att hon kommer i tid och allt sånt där.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-04-08 19:17:01 följande:
    Undrar vad Elin kommer att säga om dina hot...?  FlörtDrömmer
    Elin kommer hjälpa mig verkställa hoten. Två mot en, du vinner
    Canis meus id comedit
  • J  a d e d
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 20:51:33 följande:
    Lovar att jag inte är Kåt-Anders. Kyss
    Hmm....
  • Anonym (okejdå)
    J a d e d skrev 2014-04-08 21:00:17 följande:
    Hmm....
    Ah dau, sa dau verkligen sitta o sua på den däringa glassen so där o som dau slickar sen! Nae, dau, tant sa nog gi daj nått helt annat att öva tongan pau sa du se. Sluda, bråka nau o följ nau snällt me tant him!
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-04-08 19:46:09 följande:
    Jag har total uppvärmd yta på 280 kvadrat och med hushållselen fick jag inte högre räkning i vinter än 2300.
    Japp bv är absolut det bästa som finns.Skrattande
    Ja jag har varmt inne.
    Gahhh lyx.!!!! Tror min räkning förra månaden var på 2800 spänn, för EN månad!!!!! Skrikandes eller om det var månaden innan, skit samma, hög var den!

Jo huset är på typ 90 kvm eller egentligen mer men det är snedtak där uppe så ytan som räknas försvinner ju där. Men de är gammalt, typ torpargrund och drar ta mig fan överallt. Fast å andra sidan så kostade lägenheten jag bodde i innan ungefär samma i månaden som huset gör utslaget på ett år med el och hyra, blir några hundralappar dyrare här, men då är det större och det finns trädgård OCH framför allt så mår jag bättre här där jag inte har grannar över och under mig ( allergiskt mot människor tror jag och inte bara mot mina katter )

Men ibland längtar jag till lägenhet, ingen gräsmatta att slåss med mm. Undrar ibland över exakt hur osund jag är som hyr ett hus när jag fan är halvt invalid i kroppen. Hur smart är det egentligen att knö runt en tung gräsklippare med en nackskada och axel som krånglar Men vem sa man måste vara smart jämt! Om jag hade kunnat hitta typ en radhuslägenhet, med nån liten tomtplätt så kanske jag hade övervägt att lämna huset, som jag överväger att lämna varje vinter för att glömma bort det till våren när världen blir ljus och varm igen Solig

Varmvatten, gött. De enda jag verkligen saknar är badkar, just för ovanstående nämnda skada då, verkligen guld Hjärta
    Canis meus id comedit
  • J  a d e d
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 21:04:17 följande:
    Ah dau, sa dau verkligen sitta o sua på den däringa glassen so där o som dau slickar sen! Nae, dau, tant sa nog gi daj nått helt annat att öva tongan pau sa du se. Sluda, bråka nau o följ nau snällt me tant him!
    Jag har aldrig varit mer rädd, förskräckt och kissnödig i hela mitt liv.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-08 19:54:18 följande:
    Karln jobbar ju med sådant så han vet ju vad han talar om och vad som passar vårt hus..

Kan också tänka mig solceller!
    Ännu bättre ju, han har full koll

Bv och solceller OCH gratis ved *drömmer mig bort igen*

Fan låt mig vinna ett par miljoner på lotto!!!! Moder natura jag ber dig på bara knän, snälla!
    Canis meus id comedit
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 21:05:02 följande:
    Gahhh lyx.!!!! Tror min räkning förra månaden var på 2800 spänn, för EN månad!!!!! Skrikandes eller om det var månaden innan, skit samma, hög var den!

Jo huset är på typ 90 kvm eller egentligen mer men det är snedtak där uppe så ytan som räknas försvinner ju där. Men de är gammalt, typ torpargrund och drar ta mig fan överallt. Fast å andra sidan så kostade lägenheten jag bodde i innan ungefär samma i månaden som huset gör utslaget på ett år med el och hyra, blir några hundralappar dyrare här, men då är det större och det finns trädgård OCH framför allt så mår jag bättre här där jag inte har grannar över och under mig ( allergiskt mot människor tror jag och inte bara mot mina katter )

Men ibland längtar jag till lägenhet, ingen gräsmatta att slåss med mm. Undrar ibland över exakt hur osund jag är som hyr ett hus när jag fan är halvt invalid i kroppen. Hur smart är det egentligen att knö runt en tung gräsklippare med en nackskada och axel som krånglar smile2.gif Men vem sa man måste vara smart jämt! Om jag hade kunnat hitta typ en radhuslägenhet, med nån liten tomtplätt så kanske jag hade övervägt att lämna huset, som jag överväger att lämna varje vinter för att glömma bort det till våren när världen blir ljus och varm igen Solig

Varmvatten, gött. De enda jag verkligen saknar är badkar, just för ovanstående nämnda skada då, verkligen guld Hjärta
    Canis meus id comedit
    Och jag önskar jag kunde bo i hus... Men här i Stockholm är det ju bara att glömma.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!