• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • SAD
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-08 22:21:53 följande:
    Skitont?
    Du fick mig att skratta högt!
  • Schna
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 22:19:56 följande:
    Sexolog? Kunde inte det vara något. Tvivlar starkt på att det finns en YH-utbildning för det men iaf...

Mwahah..

Fast jag tror starkt på sexolog.
    It takes a fool to remain sane
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 22:19:56 följande:
    Sexolog? Kunde inte det vara något. Tvivlar starkt på att det finns en YH-utbildning för det men iaf...
    Alltså den tanken har slagit mig, har bollat den lite med folk. Hade velat göra något bra med det, lite som typ besöka skolor och prata om sex med barn/ ungdomar. Bolla, svara på frågor och fundera ihop med dom ( om det nu finns ett sånt jobb ) Det är ju lite vad jag gjort med min fritid sedan jag själv var tonåring.

Och jag gör det än idag, vänners barn, småsyskon, syskons vänner och deras småsyskon och kompisar och fan vet vad.

En kompis sa för ett tag sen att jag förstår varför de yngre väljer att prata med dig, du lyssnar, du kommer ihåg hur det var och du kan skoja till det så det inte blir så jävla allvarlig men de förstår fortfarande att sex är ett ansvar.
    Jag gillar ungdomar, hur de tänker, vad de tänker, vad de vågar och ger när de förstår att man faktiskt lyssnar på vad de säger. Jag är ju liksom objektiv, utomstående, inte förälder eller syskon, dömer inte och mitt mål är ofta att de skall få kunskap eller lära sig söka efter den, inte vara rädda för att göra det och våga vara fria och starka att ta egna beslut och göra sånt de vill för att de vill och inte för att någon säger att de ska, eller måste eller att de avstår för att någon annan bestämt vad som är lämpligt osv.

Minns när jag jobbade som vikarie i en klass med 11 åringar, vips när jag kom från rasten så satt de bara grabbar i klassrummet, jag frågade vart all flickor var, Jo fröken de är i tjejgruppen och skal prata om se xoch sånt och du skall prata med oss Tyst Men great, någon glömde ge mig den informationen. Så jo de blev snack om kroppen, puberteten, flickor, pojkar och lite allt möjligt. Alla fick nämna något de funderade på och så bollade vi det allihop under kontrollerande former. Såå otroligt mkt frågor och tankar. Jag jobbade ofta i den klassen och när deras lärare skulle vara sjukskriven 3½ månad så gick jag på heltid med dom. Sjukt roligt. Hon älskade mig deras lärare, just för att jag inte följde allt slaviskt utan kunde bryta och ta något som var viktigt för att något tex just hänt, som slagsmål i korridoren, där två grabbar pucklat på varandra med skateboards. Istället för engelska så hade vi alla ett samtal om meningen med våld och då kom vi in på allt från slagsmål, till barnmisshandel och våldtäkt. Ringde läraren och berättade när dagen var slut. Hon tyckte det var kanon, så sån är jag.
    Canis meus id comedit
  • NyttNamn
    SAD skrev 2014-04-08 22:20:53 följande:
    Kan man få ont i magen av att blivit knullad hårt i röva? :-/
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-08 22:21:53 följande:
    Skitont?
    *asg* 

Nu kommer jag somna med ett leende på läpparna, underbart Kyss

Pour some sugar on me...
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-04-08 22:27:58 följande:
    Ja, det känns onekligen omöjligt att förlora den dusten....oavsett hur det går...hahaha
    Precis, jag är så förbannat smart ibland att jag skrämmer mig själv! Spöke

Nå jag gjorde det där testet du länkade till förut. Höll inte helt med om resultatet och ändrade, men slutresultatet blev detta. 

Men här vips kom ju allt jag inte vill jobba med, nämligen människor. Typ apotekare hade jag kunnat leva med att vara, men så jävla mycket att plugga. Språk hahah nej. Konst, va fan rätt omöjligt att försörja sig på just konst och då är jag helt realistiskt. Arkitektur, jo fint och jag drömde om det en gång, arkeolog också ( hade gärna grävt bland ben och prylar hela dagarna ) realistiskt, svar nej! Marknadsföring, allvarlig göra reklam för skit och sånt då eller, jag är en värdelös lögnare så det är tvärkört! Psykologi, ja det vill jag läsa om i mängder, men jobba med?? Undervisning, alltså jag är verkligen inte en rakt igenom snäll människa och de ramlar ut alldeles för mycket grodor för att jag skall kunna vara diplomat. Som vikarie absolut, då kunde jag med gott samvete säga åt vissa barn att jag bryr mig inte om vad din mamma brukar säga, för jag är inte din mamma och din mamma är inte här och detta är vad jag säger att vi skall göra och då gör vi det så kan du prata med din mamma om det hemma sen och hon kan komma hit och prata med mig efter det om hon ser ett problem, uppfattat!  Myndigheter, intressant, riktigt intressant. VD någonstans, ja absolut, jag skulle förvandlas till en hemsk person, en riktigt sadistisk översittare. Nä men varför skall jag jobba med något jag oftast ogillar själv, nämligen just myndigheter, jag har auktoritetsproblem rakt igenom.

Frilansande yrkesmördare absolut, snäll fotsoldat i militären nej icke.

Det nedersta är hur de var innan jag ändrade om då...

Så jag känner mig lika vilsen som innan. Däremot så skulle nog alla vänner och familj hålla med om analysen på ett ungefär. Kanske till och med hålla med om bägge resultaten.
    Denna bilden är resultatet av ovanstående diagram ( fan heter det så eller snurrar jag ihop det ) Nå iaf detta är grund resultatet innan jag modifierade om och inte höll med. Kanske är denna den jag egentligen är och den där uppe den jag vill och tror mig vara.

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    SAD skrev 2014-04-08 22:20:53 följande:
    Kan man få ont i magen av att blivit knullad hårt i röva? :-/
    Ja det kan man!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 22:55:32 följande:
    Ja det kan man!
    Alltså jag har hört det förr!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-08 22:24:14 följande:
    Pure poison Drömmer

Hahah, ja men det besvarar frågan, definitivt. Men jag är bara fascinerad, troligen för att jag själv är så introvert.

Yep! *spottar i näven*

Ahh kallt kaffe eller te är en lyx och ljumna fd kalla drycker också, i see........

Jag gillar gift! De får mig att känna mig levande helt enkelt Död

*tar fram en näsduk och skakar tass*
    Canis meus id comedit
  • Schna

Åh! Vad rekommenderas för en INTP då?

It takes a fool to remain sane
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-08 22:58:34 följande:
    Åh! Vad rekommenderas för en INTP då?
    Detta

Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!