• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-04-09 00:30:47 följande:
    Jag vill ha ett skjut innan läggdags tack!
    *skjuter tekoppen åt ditt håll* räknas det?
    Canis meus id comedit
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 00:34:52 följande:
    *skjuter tekoppen åt ditt håll* räknas det?
    Haha, om så vore fallet... Men tack för att du försökte  

Jag vill ha den där sköna tyngden över mig och en hård k*k som bara...Drömmer
    Make love, not war.
  • SAD
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 23:12:23 följande:
    Ja seriöst smile1.gif Alltså folk har ju olika känsliga tarmar, mellanväggar osv.

Jag kan ha asont i magen efter vaginalt sex och det kan hugga till rejält ett tag efter och sitta i en bra stund osv. Kroppar är olika, det skall då gudarna veta smile2.gif Alltså lite som jag inbillar mig att känslan av en kniv rakt i magen känns fast från insidan då, ja nått sånt.
    Canis meus id comedit
    Ja det kanske du har rätt i, då skulle jag inte bett honom knulla mig där idag igen kanske rumpen kanske behöver vila!

Aj fan va ont, kanske ska byta till lite romantiskare sex

Dags att sova! Puss på er alla godingar
  • MrMom
    gilmore skrev 2014-04-09 00:34:34 följande:
    Alltså jag hade fan nöjt mig med att ha en kuk i munnen just nu.
    En sådan har jag.... *viftar för fullt med den*   SkrattandeTungan ute....ja, inte i munnen då alltså.
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
  • HäckHäxan
    SAD skrev 2014-04-09 00:47:31 följande:
    Ja det kanske du har rätt i, då skulle jag inte bett honom knulla mig där idag igen kanske rumpen kanske behöver vila!

Aj fan va ont, kanske ska byta till lite romantiskare sex

Dags att sova! Puss på er alla godingar
    Ähh vad är romantik mer än det man själv väljer

Fast gör de ont kan man behöva vila och visst låter jag klok nu

Som om lite knivar i magen hade hindrat mig från att knulla eller inte! {#emotions_dlg.djavulsk}

Sov gott, puss och smek
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-04-09 00:52:36 följande:
    En sådan har jag.... *viftar för fullt med den*   SkrattandeTungan ute....ja, inte i munnen då alltså.
    Helikopter på fyllan??? 
    Canis meus id comedit
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 22:57:18 följande:
    Ahh kallt kaffe eller te är en lyx och ljumna fd kalla drycker också, i see........

Jag gillar gift! De får mig att känna mig levande helt enkelt Död

*tar fram en näsduk och skakar tass*
    Jag känner att vi borde fika någon gång, tror starkt på kombinationen här då jag är en synnerligen duktig lyssnare Drömmer

• J  a d e d
    MrMom skrev 2014-04-09 00:52:36 följande:
    Är ditt kik-namn Jocke70 alltså?
  • MrMom
    J a d e d skrev 2014-04-09 00:55:01 följande:
    Är ditt kik-namn Jocke70 alltså?
    Nä... Jokke70
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!