• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Aniiee
    S c h n a skrev 2016-05-11 14:51:47 följande:
    Den åt jag igår. Tyvärr var det en åksjuk stackare som spydde alldeles för nära mig och det förtog smakupplevelsen lite
    Ouch!
    You are the creators and the curators of your own lives
  • Anonym (cem)

Goooodmorgon!!! Börjat dagen på bästa sätt! Gubben kom hem halv 6, han hade kört hela natten för han tycker att jag är så söt när jag vaknar 130 mil sen igår EM ! Fast han ljög för mig , han sa att han skulle sova på hotellet i Östersund !

Hoppas att alla får en bra dag!

• Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2016-05-12 07:40:47 följande:

Goooodmorgon!!! Börjat dagen på bästa sätt! Gubben kom hem halv 6, han hade kört hela natten för han tycker att jag är så söt när jag vaknar 130 mil sen igår EM ! Fast han ljög för mig , han sa att han skulle sova på hotellet i Östersund !

Hoppas att alla får en bra dag!

Awww =)

Själv vaknade jag alldeles för tidigt av att hund nr 3 kom och la sig i sängen..... Det blir trångt!
    You are the creators and the curators of your own lives
  • Anonym (cem)
    Aniiee skrev 2016-05-12 14:26:55 följande:

Awww =)

Själv vaknade jag alldeles för tidigt av att hund nr 3 kom och la sig i sängen..... Det blir trångt!

Här hade jag hela sängen för mig själv i natt!! Gött alltså!

Hundstackarn få inte ens komma upp på övervåningen !
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2016-05-09 14:42:16 följande:

Om det inte vore för vissa landmärken så skulle jag gå vilse på min egen ort...

Förstår inte varför? Det borde bli nya modet bland ungdomar...

Åh, hujedamej! Blir en stor pojk det där! Bra!

Har varit på semester i Tjeckien med sambo och barn. Älskar landet och Prag är så fruktansvärt vackert!

Men, att resa med två tonåringar är lättare sagt än gjort.. Både jag och deras far funderade på att lämna in dem på Prag Zoo fler än 3 gånger...

Samma här! Hittar ju knappt ut ur stan.

Vill med resa utomlands men just nu ska takerna bytas, få in 1000 kg täljstenskamin, bygga ut ladugården, höja taket på övervåningen mm !

Två tonåringar!!!! De är ju dubbelt så många som en...
  • Mudshark

För att ingen skrivet i den? :D

Nä vet faktiskt inte. Den var ju väldigt underhållande.

Den levde ju sitt liv även efter Häxan försvann även om hon skrev många kul inlägg.

• Anonym (cem)
    Anonym (Ulla) skrev 2017-04-09 16:05:09 följande:

Varför dog den här tråden ?

För att livet kom emellan, jag var aktiv här på FL i över 10 år sen helt plötsligt så roade inte sidan mig längre!
  • Arbor
    Anonym (Ulla) skrev 2017-04-09 16:05:09 följande:

Varför dog den här tråden ?

Den behövdes väl inte längre, tycker de flesta trådarna mest består av dravel i någon form :)
  • Zappe

Hej! Vad har ni gjort idag? Jag har tagit ett beslut jag borde ha tagit för längesen, nu ska jag träffa en god vän. :)

• Zappe

Beslutet var inte att träffa vännen. Ser att jag formulerade det så att det ser ut som så.

• Zappe

Vad tycker ni om hår på bröstet då? Jag funderar på att ta bort mitt samt skägget med laser så man slipper se eländet. Bara gamla gubbar som har jävla äckligt brösthår. Dessutom ser det konstigt ut.

• Duvalier

Länge sen någon skrev här :)

Några skåningar som är swingersintresserade?

En dag ska vi alla dö - alla andra dagar ska vi inte det...
  • HäckHäxan

Hej.

Ville bara ge ett livstecken, jag lever och är småbarnsförälder igen, sladdis yes, han är snart 5 månader.

Hoppas ni mår bra och har en fin sommar!

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (E.)
    HäckHäxan skrev 2018-06-29 17:35:40 följande:

Hej.

Ville bara ge ett livstecken, jag lever och är småbarnsförälder igen, sladdis yes, han är snart 5 månader.

Ett stort GRATTIS!:)
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2018-06-29 17:35:40 följande:

Hej.

Härligt att se dig. Grattis =P
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2018-06-29 18:31:05 följande:

Härligt att se dig. Grattis =P

Anonym (E.) skrev 2018-06-29 17:50:49 följande:

Ett stort GRATTIS!:)

Tack så mycket. Vi har hängt på Pride i Trollhättan idag. Vilde heter avkomma nr två.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!