Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Oh en tråd där de snackas sex och en massa annat verka som en tråd för mig att hänga i, tills jag kom på att det lär dröja ett tag innan jag har sex igen!

• Anonym (cem)
    Schna skrev 2014-03-27 13:14:17 följande:
    Kan man inte bara få spy lite allmänt här? Avslutade precis ett samtal med kundtjänst till ett företag där jag sagt upp mig som kund, ett antal gånger, för att sedan få en påminnelseavgift för en tidigare försenad faktura, en månad senare. Mitt i månaden. Som jag betalade in nu den 25e och som jag fick inkassokrav på idag. På frågan om de inte bara kan stoppa inkassokravet på den eftersläntande påminnelseavgiften lite hyggligt sådär eftersom jag ändå betalat en tjänstjävel jag sagt upp upprepade gånger, så behöver handläggare "kolla upp saken" och återkomma imorgon...  

Vilket skit!!!
  • Anonym (cem)
    Schna skrev 2014-03-27 13:20:59 följande:
    Jag tycker att själva samtalsämnet är uttömt och helt meningslöst för mig att ha här på FL, och i synnerhet när man inte ens kommer ha sex på ett tag. Kan vi inte bara prata om mina fakturor istället? Nej?

Vi kan prata om dina fakturor och allt annat som distraherar mig att tänka på sex.
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-03-27 13:36:47 följande:
    Att prata sex kräver väl inte sex?

Fast visst underlättar det så det inte blir frustration av det hela..

3,5vecka utan gör att man snart börja bli frustrerad!!! Så ingen snuskprat för min del tills jag får snuska igen!!!
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-03-27 13:49:21 följande:
    Välkommen in alla bidrag mottages

Dravel framför allt. Då sex även här lyser med sin frånvaro :-/

Tack!!!
  • Anonym (cem)
    Schna skrev 2014-03-27 17:51:23 följande:
    Faktiskt inte. Men ett bredbandsbolag! Utmärkt! Jag har en hel del osexigt att dela med mig av. Glassbilen körde förbi oss idag så jag och mina grannar ringde hit den igen. En båtglass? Du har inte funderat på att spärra kortet eller så..?

Åhhh båtglass har jag inte ätit på åratal, undrar om glassbilen kör förbi våran nya gata? Kan man se sånt på Internet?
  • Anonym (cem)
    Schna skrev 2014-03-27 18:03:04 följande:
    Jadå, det kan man se. Om den inte kör förbi där kan man önska dit den.

Nice! Måste bara komma ihåg min nya adress
  • Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-27 19:55:28 följande:
    Äh, vad är väl glass jämfört med en stund på spikmattan!

Fast bäst är och få sova några timmar utan avbrott!!!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-03-28 07:42:50 följande:
    11-åring med taskig attityd bytes mot svårt rabiessmittad ekorre alt. pestsmittad papegoja!

Du vill inte byta mot en Jack Russell med adhd?
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-03-28 07:42:50 följande:
    God morgon hoppas alla sovit gott. Min blomma har börjat blomma. Så nu vet jag att man skall misshandla den glömma vattna den så blommar den tydligen.

Och den rödögda är då min avkomma, ond i rakt nedstigande led! *mohaha*

Godmorgon sovit så bra man kan med en bebis!!!

Fin blomma och en crazy avkomma!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!