Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ulfsas skrev 2014-05-03 08:29:27 följande:
    God morgon sjusovare 

Tss sjusovare kan Du vara själv!
  • Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-03 09:46:36 följande:
    Härligt fast kanske drygt...

Jävlars vad det stårs i med både det ena och andra, dig lovar jag iaf att jag inte kommer att kalla latmask!

Ja idag är det festligheter, imorgon tävlar storsyster, på måndag åker jag och Lilleman på jobbresa, tisdag jobb 8-14 och på onsdag ska ja utnyttja en föräldraledighetensDag

Kommer och få bråttom och utnyttja alla föräldradagar känns det som
  • Anonym (cem)

Läste precis ett nytt "fl-ord" nämligen undisar!!! * spyr* Undra om personen i frågan även säger byxisar och tröjis?

• Anonym (cem)

Halva dagen avklarad och Lilleman har sovit mestadelen av dagen, nu börja han vakna till.

Hoppas att alla har det bra!

• Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-05 13:57:49 följande:
    Vad skönt att han sovit idag så du fått jobba!

Nu har jag jobbat klart, snart lunchpaus och sen hemåt igen bara 4timmar kvar!
  • Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-05 16:25:46 följande:
    Hallå Cementis!

Härligt!

Jovars jag lever...hjärtat slår och magen kurrar...knorr!

Hur är det fatt själv?

Hej du!

Idag känner jag mig inte allt för levande! Trött Och sliten, har redan lagt mig i sängen och ska försöka sova några timmar.
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-06 20:31:46 följande:
    Yeeey! Nya glasögon beställda, imorgon ska jag fixa håret och så ska jag titta efter skor... Bara klänning kvar att inhandla..

Jag och mannen har gemensamt beslutat att jag inte ska spela tv- spel mer.. För bådas mentala hälsas skull...

Tack att du påminde mig jag måste komma ihåg och beställa nya linser, snart solglasögonssäsong!
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-05-06 20:49:33 följande:
    Hoppas du får sova babe Canis meus id comedit

Jag har bara några "jag ska bara " innan jag kan sova.
  • Anonym (cem)
    Yeeey! Nya glasögon beställda, imorgon ska jag fixa håret och så ska jag titta efter skor... Bara klänning kvar att inhandla..

Jag och mannen har gemensamt beslutat att jag inte ska spela tv- spel mer.. För bådas mentala hälsas skull...

Tack att du påminde mig jag måste komma ihåg och beställa nya linser, snart solglasögonssäsong!
  • Anonym (cem)

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!