• Mudshark

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

mindaa skrev 2014-03-10 12:08:13 följande:
    Fortfarande ingen som vill knulla?
    Finns jättemånga som vill, men kanske inte med någon som skriker ut frågan i var och varannan tråd...
    Det finns så många andra sätt att närma sig en kvinna utan att verka desperat.
  • Mudshark

Jösses, ingen som skrivit något i denna tråden på 2,5 timme! 

Och nu är det korrigerat tack vare min heroiska insats att skriva detta inlägg vilket väl får sorteras in under kategorin meningslöst dravel. Helt i TS mening och anda Skrattande

Du får gärna tacka mig generöst, Häxan. Tråden höll på att tappa sin 10-i-topp placering på forumet. Ve o fasa!

• Mudshark
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-12 22:05:54 följande:
    Mudshark: Ve och fasa! Tror du att folk har... du vet... liv?!
    Nämen, så illa kan det väl ändå inte vara Fjäril? Att samhällets stöttepelare prioriterar sitt liv utanför forumet framför denna eminenta och underhållande tråd? Näääää... Förvånad
    Vet du vad jag tror? De har en hemlig träff på en hemlig ort. Det har ju varit mycket prat om att träffas på sistone.
    Nu är de avslöjade! Du ska se att det kommer många kryptiska inlägg med menande blinkningar här i tråden framöver.
    Tycker att det var futtigt av dem att inte bjuda med dig Fjäril, du har bidragit med många inlägg här. De borde skämmas!
  • Mudshark
    Anonym (MMmums) skrev 2014-03-14 16:56:14 följande:
    När såg ni en stor ådrig hård kuk framför er IRL senast?
    I morses när jag vaknade med ett gött morgonstånd :)
  • Mudshark
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 16:22:34 följande:
    Perfekt, precis vad jag ville. Tänkte öka oddsen för att mannen i mitt liv skall hitta mig! Tungan ute
    Hur ska jag kunna göra det när du inte släpper in mig? Obestämd

GladFlörtGlad
  • Mudshark
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 19:01:18 följande:
    Jasså du vill tränga dig in? Drömmer
    Det vet du darling! 
    Tänker ju alltid på dig när jag lämnar mina bidrag till dig Flört
  • Mudshark
    HäckHäxan skrev 2014-03-20 15:41:01 följande:

Ja då önskar jag vederbörande stort lycka till att borra hål i vägen med stuv penis filma or it didnt happen!!!

Annars har jag två slagborrmaskiner och ett gäng betongborr.
    Som en klok man sa; Försök aldrig att knulla en kvinna när du är full, det är som att borra i Ramberget med en urkokt morot... Skrattande
  • Mudshark
    HäckHäxan skrev 2014-03-31 13:56:22 följande:
    Men va fan. Mina inlägg syns inte i min mobil.

Nå jag har ett möte idag kl 15 uppenbarligen så fasar jag tydligen för det eftersom jag sovit bort större delen av dagen och fortfarande är trött.

Ont i magen, nervös och stingslig som fan. Är det början på slutet ???? eller kommer moment 22 hänga kvar och vara mitt liv??? :-/

Nä ut med hund och in i duschen och ser på klockan att de här aldrig kommet gå helt bra, hur fan ska jag komma i tid!!!! Helvete också!!!!
    Ta det lugnt bara så ordnar det sig.
    Som häckhäxa har du givetvis någon trollformel att nyttja som får allt att bli till det bästa.
    Du har förhäxat mig t.ex... Flört
  • Mudshark
    HäckHäxan skrev 2014-03-31 14:09:29 följande:
    sköning.

Skulle vara mitt magiska munläder och min förmåga att orera utan att behöva andas då

Nåja livet blir inte mindre besvärligt för att jag låser in mig hemma i vart fall. Ska hämta hem mini. Det krockar alltid med jobbiga dagar. Hade föredragit jobbiga uttömmande dagar de fredagar hon åker till sin pappa. Så jag kan gömma mig i sängen och bara vara men icke. Murphys lag is the shit.
    Se det så här, nu samlas det lite jobbiga på en dag, när den dagen är gjord så är det bara det roliga kvar.

Uttömmande...i sängen...  Låter som en bra dagar ur en mans perspektiv ;)
  • Mudshark
    Anonym (taggen) skrev 2016-04-18 20:36:44 följande:

Får instämma. Kollar runt på nätet nu om ett år på kloster(alltså allvarligt) men när jag berättar det för min son blir han inte glad. ... 

Kudos till dig Mr C som väckt liv i  denna avdankade  gamla tråd

Bra idé att gå i kloster. Jag är på!

Gäller bara att hitta ett nunnekloster som tar emot män och har en öppen syn på sex och självbefläckelse. Får googla det.
  • Mudshark

För att ingen skrivet i den? :D

Nä vet faktiskt inte. Den var ju väldigt underhållande.

Den levde ju sitt liv även efter Häxan försvann även om hon skrev många kul inlägg.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!