• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 21:17:00 följande:
    Dau menar Gun, vim annars??
    Jaooo Gun. Varför får jag alltid för mig att hon heter Gudrun??? Jämt. Samma sak med fisken utan minne i hitta Nemo, jag kallar henne Gladys JÄMT och hon heter fan Doris!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-08 21:18:32 följande:
    Men gud i himmelen, vem är Grottmannen då? Obestämd Måste jag hänga mer på FL? Känns obehagligt att ha så här dålig koll.
    haha du hänger i för ytliga trådar babe

Hade du haft sinne för musik så hade du vetat *himlar med ögonen rullar dem åt vänster ( de ser coolare ut än höger) * Drömmer

Fast jag brukade kalla honom Herr Hedenhös hahahah

Kallades förövrigt för Flisa när jag var lite, det är så mitt namn kom till faktiskt. Så jag kan tacka författaren till Familjen Hedenhös för mitt tilltalsnamn. Eller nej egentligen författaren till serietidningen Lisa och Sluggo, min morbror ville jag skulle heta Lisa för hans hund hette sluggo ( fråga mig inte om logiken där för jag har inte hittat den på 34 år ) Mammas kompis hörde fel och hörde Flisa, så hon kallade mig för Flisa efter det och det kunde jag inte säga, så jag sa en egen variant och det är idag mitt namn.

Fan vad omständlig jag är hahaha
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-08 21:20:04 följande:
    Men lovely. En ny stalker på halsen...

Varför råkar jag ut för såna nötter som inte kan ta ett nej utan att bli knäppa?!

Vad vore ett liv utan stalkers... ehhh.. enklare tror jag bestämt..

Jag fick en känga häromdagen här inne något om varför jag inte sköter mina barn bla bla hönger på fl. Fan kommer inte ihåg ordagrant. Måste kolla upp tråden.

Där:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m72902847.html

Fast de var gällande min tid på fl såg jag. Nå poängen var väl samma.
    Canis meus id comedit
  • SAD
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 21:17:19 följande:
    Du kan få mina två om du har en önskan om fler......

Då behöver jag bara hitta ett nytt hem åt hund och kanin, fast kanin kan egentligen redan flytta och hunden är 5 år i år och lever väl inte så länge till.....
    Canis meus id comedit
    Ja ge mig dom!!

Vill gärna ha en hund men känner att det inte är läge för det nu.

Vrf hitta nya hem till dom?
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-04-08 21:31:49 följande:
    HH
    Hela sanningen är ju att även lån och amortering måste räknas in för att göra en rättvis bild av kostnaden.Glad
    Absolut. Annars får man ju aldrig fram en faktiskt månadskostnad, till och med jag kan såpass mycket matematik och då är jag usel på matte och passerade A kursen med min lärares goda vilja Tyst 

Jag hyr ju, så det är ju hyra jag betalar för huset och hyra jag betalade för lägenheten. Var lite så jag räknade ut skillnaden innan jag flyttade, genom att slå ut husets dåvarande årskostnad och jämförde med lägenhetens årskostnad + hyra. Tror huset gick på 250 kr mer. Fast jag glömde visst lägga på sophämtning på huset så tja de är några hundra där i kvartalet också, typ 450-500 eller nått, jag betalar mest och låtsas se glad ut
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-08 21:34:30 följande:
    Mkej...

Är inne på samma tankar (fortfarrrrande). Har du talat med en studievägledare? Kollat deras prognoser? Kollat på yrkeshögskola?

Dumt att överge sina tankar

Nej inte kollat. Har ju tänkt ett tag, men ville vänta med att dra i trådar tills utredningen började få ett slut och nu är det vad jag förstått bara två möten kvar ( hoppas jag det har ju ändrats innan ) förra mötet skulle ju vara det sista så Obestämd

Måste ändå ringa lärcentrum och få ut mina betyg, för de har jag nog förlagt på ett säkert ställe! Säkra ställen är jag jävligt bra på. De är därför jag har så mycket dubbelt och trippelt av saker och ting. Ja menar tre borrmaskiner, hallå!! Måste ju kunna be om ett möte då och snacka om sånt då, för jag måste också lära mig hur tusan betygen ligger med det nya systemet, har försökt kolla online men det är kinesiska för min del då, tålamodets trytande gör att jag lägger ner det med en gång. Vill ju även göra om högskoleprovet. Så min sommarhobby skall vara att plugga gamla högskoleprov så min hjärna får jobba lite och användas till annat än att läsa barnsagor, se på barnfilm, diskutera sexåringens tankar ( mycket kloka sådana får jag tillägga ) men ja du hajjar, hjärngympa helt enkelt.

Inte kollat yrkeshögskola, det borde jag ju gjort *retarded*
    Canis meus id comedit
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 21:44:38 följande:
    haha du hänger i för ytliga trådar babe

Hade du haft sinne för musik så hade du vetat *himlar med ögonen rullar dem åt vänster ( de ser coolare ut än höger) * Drömmer

Fast jag brukade kalla honom Herr Hedenhös hahahah

Kallades förövrigt för Flisa när jag var lite, det är så mitt namn kom till faktiskt. Så jag kan tacka författaren till Familjen Hedenhös för mitt tilltalsnamn. Eller nej egentligen författaren till serietidningen Lisa och Sluggo, min morbror ville jag skulle heta Lisa för hans hund hette sluggo ( fråga mig inte om logiken där för jag har inte hittat den på 34 år ) Mammas kompis hörde fel och hörde Flisa, så hon kallade mig för Flisa efter det och det kunde jag inte säga, så jag sa en egen variant och det är idag mitt namn.

Fan vad omständlig jag är hahaha
    Wuuut, insinuerar du att jag inte har sinne för musik? Vadå, bara för att jag länkar till Britney Spears när jag är i låt-tråden?

Jag undrar hur en fika med dig skulle fungera. Alltså, hinner du ta några klunkar kaffe mellan orden eller hur fungerar det?
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 21:57:48 följande:
    Dumt att överge sina tankar

Nej inte kollat. Har ju tänkt ett tag, men ville vänta med att dra i trådar tills utredningen började få ett slut och nu är det vad jag förstått bara två möten kvar ( hoppas jag det har ju ändrats innan ) förra mötet skulle ju vara det sista så Obestämd

Måste ändå ringa lärcentrum och få ut mina betyg, för de har jag nog förlagt på ett säkert ställe! Säkra ställen är jag jävligt bra på. De är därför jag har så mycket dubbelt och trippelt av saker och ting. Ja menar tre borrmaskiner, hallå!! Måste ju kunna be om ett möte då och snacka om sånt då, för jag måste också lära mig hur tusan betygen ligger med det nya systemet, har försökt kolla online men det är kinesiska för min del då, tålamodets trytande gör att jag lägger ner det med en gång. Vill ju även göra om högskoleprovet. Så min sommarhobby skall vara att plugga gamla högskoleprov så min hjärna får jobba lite och användas till annat än att läsa barnsagor, se på barnfilm, diskutera sexåringens tankar ( mycket kloka sådana får jag tillägga ) men ja du hajjar, hjärngympa helt enkelt.

Inte kollat yrkeshögskola, det borde jag ju gjort *retarded*
    Yrkeshögskola är mycket bra. Mycket bra. *understryker*
    Jag har läst ett helt halvt program på ett sådant, tänkte väl läsa ett helt nästa gång. Drömmer
  • HäckHäxan
    SAD skrev 2014-04-08 21:52:14 följande:
    Ja ge mig dom!!
    Vill gärna ha en hund men känner att det inte är läge för det nu.
    Vrf hitta nya hem till dom?
    ahha de är väldigt rara och vackra, faktiskt, jag älskar dom djupt. Men jag är allergiskt mot dem.
    Har ingen plan på att placera om dem egentligen, Freja kommer döda mig om hennes katt måste flytta. Men de sista veckorna så har jag nyst mer och ögonen kliar lite, något de inte gjort innan. Skall testa köra dubbeldos allergitabletter och se om det gör någon skillnad, får ändå köra dubbel över sommaren för alla jävla getingar så jag slipper dö en plågsam död.

Jag skulle ingen hund ha mer efter jag tog bort min gamla, men vips så kastade mormor in sin hund här och sen brann min kusin inne och dog så hans hund hamnade också här. Men efter att mormors hund senare började försöka äta upp rottweilern hela tiden, så fick den lilla mormors hund flytta till syrran och fröken rottis är kvar här. Nått coolare i hundväg får man söka länge efter hon gör inte många knop den, är som en bunke långfil, ligger på sin plats och stensover för det mesta. Man kan dock dra igång henne om man vill. Men hon är otroligt lugn och sansad inne.

Jag skall inga fler djur ha. Jag måste någon gång i mitt liv få vara fri att göra saker, det har jag inte varit någonsin, jo från slutet av dec 98 till slutet av augusti 99, då köpte jag hund, som jag inte skulle behålla men inte vågade lämna hos gubbfan som sparkade ner sin grannes hund från trappan, ( de var han som ägde hunden jag köpte ) jag bara gav honom pengarna och tog hunden och gick med tanken att placera om honom, men han blev kvar hos mig till 07 så
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-08 21:59:32 följande:
    Wuuut, insinuerar du att jag inte har sinne för musik? Vadå, bara för att jag länkar till Britney Spears när jag är i låt-tråden?

Jag undrar hur en fika med dig skulle fungera. Alltså, hinner du ta några klunkar kaffe mellan orden eller hur fungerar det?
    You are toxic  

Jag dricker ofta kallt kaffe, svar nog? Cool

Psst fast egentligen beror det på att jag förlägger min mugg eller glömmer av att dricka om jag gör annat samtidigt.

OCh jo i ärlighetens namn så babblar jag som fan irl men kaffe får jag alltid i mig.
    Finns ju säkert ett vettigt skäl till varför jag beskrivs som en naturkraft av min bästis.....
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!