• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 19:40:11 följande:
    Jasså den är en djävul förstår jag!!!!! *vrålar med dig*

Hoppas också ni får det då, bergvärme är ju bra skit. Fast om jag någon gång skulle lyckas köpa ett eget hus så skall det vara solceller på taket smile1.gif
    Canis meus id comedit
    Karln jobbar ju med sådant så han vet ju vad han talar om och vad som passar vårt hus..

Kan också tänka mig solceller!
  • Fjäril Vingad
    gilmore skrev 2014-04-08 19:51:01 följande:

Åååhåhå kan ingen bara vara naken med mig i sängen och äta pizza och kramas och kolla film?

Asså, bodde vi ihop redan så hade vi kunnat fixa det omedelbums!
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 19:45:31 följande:
    Ja joo det är ju sant. Men jag vill så ogärna ha henne i kommunal skola, ja jag vet de kan vara jättebra de också. *fördomar* Iaf den kommunala skolan här suger och då menar jag suger som i sämst i landet!

Distansutbildningar var en god ide. Läser man mer intensivt då? Tänkte på detta med att tjäna in några år?

Försöker spana på utbildningar, men allt är en stor djungel för mig. Har fått för mig att man bara får läsa vissa saker på distans om man tex bor långt ifrån skolor/ utbildningar. Jag bor ju nära gbg så jag har antagit att jag inte får söka distans om utbildningen finns i stan utan att jag måste söka i stan då. Utan körkort blir det ett helvete att pendla, med körkort så fungerar det, då tar de 30-45 minuter ner max och så hem igen och jag kan nog få nån kompis att hämta henne på skolan innan jag är hemma, så hon slipper bo där hoppas jag. 

Nej, nej, nej.. du får läsa vilken (högskole)utbildning du vill utan att bo där och det vimlar med distansutbildningar, med eller utan sammankomster. Hur många som helst. För tentor och så kan man gå till närmaste lärcentra och det har du säkert där du bor. Du kan ju plugga 25-100% men du kan inte vara sjukskriven samtidigt. (Såvida det inte är bisyssla, t ex kvällskurser) Mao, du kan jobba halvtid och vara sjukskriven halvtid, men det går inte att studera på halvtid och vara sjukskriven på halvtid. Enbart heltid. Om jag förstått det rätt.

Det är inte intensivare att plugga distans men det kan bli jobbigare om man är en sån som lär sig mest på föreläsningar. Jag funderar allvarligt på att börja läsa på distans istället för på plats, då kör det inte ihop sig lika mycket när barnen blir sjuka. (Vilket är typ 75% som det känns.......) Känns dessutom mest tidseffektivt så, faktiskt.
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    Anonym (Grottis) skrev 2014-04-08 19:46:09 följande:
    Jag har total uppvärmd yta på 280 kvadrat och med hushållselen fick jag inte högre räkning i vinter än 2300.
    Japp bv är absolut det bästa som finns.Skrattande
    Ja jag har varmt inne.
    Samma här, älskar't.
  • Anonym (okejdå)
    gilmore skrev 2014-04-08 19:51:01 följande:
    Åååhåhå kan ingen bara vara naken med mig i sängen och äta pizza och kramas och kolla film?
    Eller så kan man välja att distrahera sig själv. Ett ämne som tex p/n-dopning verkar outtömligt. Mycket mer än man kan säga om de flesta män!
  • Anonym (okejdå)
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 19:57:08 följande:
    Eller så kan man välja att distrahera sig själv. Ett ämne som tex p/n-dopning verkar outtömligt. Mycket mer än man kan säga om de flesta män!
    Eller det gick en stund, men sedan lät det där med sängen, film och annat, mycket mer lockande...
  • Chiquita89

Jag är så jäkla hångelsugen! Outhärdligt att vara singel när man inte vill det SkrikandesSnart så jag börjar ta på mina egna tuttar...

Make love, not war.
  • Schna
    Schna skrev 2014-04-08 19:55:27 följande:

Nej, nej, nej.. du får läsa vilken (högskole)utbildning du vill utan att bo där och det vimlar med distansutbildningar, med eller utan sammankomster. Hur många som helst. För tentor och så kan man gå till närmaste lärcentra och det har du säkert där du bor. Du kan ju plugga 25-100% men du kan inte vara sjukskriven samtidigt. (Såvida det inte är bisyssla, t ex kvällskurser) Mao, du kan jobba halvtid och vara sjukskriven halvtid, men det går inte att studera på halvtid och vara sjukskriven på halvtid. Enbart heltid. Om jag förstått det rätt.

Det är inte intensivare att plugga distans men det kan bli jobbigare om man är en sån som lär sig mest på föreläsningar. Jag funderar allvarligt på att börja läsa på distans istället för på plats, då kör det inte ihop sig lika mycket när barnen blir sjuka. (Vilket är typ 75% som det känns.......) Känns dessutom mest tidseffektivt så, faktiskt.

Eller ja, du får ju läsa 200% om du vill men du får inte mer CSN för det.
  • Anonym (okejdå)
    Schna skrev 2014-04-08 19:59:42 följande:

Eller ja, du får ju läsa 200% om du vill men du får inte mer CSN för det.
    Låter jäkligt tufft med 200%. Då finns det definitivt inte så mycket tid till annat. Kanske inte att rekommendera om man ska plugga för första gången Obestämd
  • gilmore
    Anonym (Grottis) skrev 2014-04-08 19:52:14 följande:
    Vad är det för pizza du pratar om?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag bryr mig inte bara det är pizza och någon naken i min säng med mig!
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-08 19:54:40 följande:
    Asså, bodde vi ihop redan så hade vi kunnat fixa det omedelbums!
    Ja men eller hur! Så onödigt att vi inte gör det. Pizza och porr. Så jävla fml Obestämd
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 19:59:20 följande:
    Eller det gick en stund, men sedan lät det där med sängen, film och annat, mycket mer lockande...
    Just precis.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!