• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 18:47:34 följande:
    Här flödar romantiken märker jag. Nödslakt och mördarkukar är det kvällens tema?
    Jag tycker det borde vara kram och skeda tema. Men jag kanske är den enda care bear som finns här inne.
    *klappar på regnbågen som pryder min mage*

Specialuppdrag, sprid kärlek till folket! Hjärta
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-04-08 18:50:48 följande:
    Utlösande, så att säga. Tungan ute
    Kan till och med vara förlösande Förvånad
    Canis meus id comedit
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 18:53:10 följande:
    Kan till och med vara förlösande Förvånad
    Ja mer av den varan... Glad..
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
  • HäckHäxan
    Shpongle skrev 2014-04-08 18:18:06 följande:

Självklart sötnos!
    Tumblr-kändis och allt.
    Nå drägligt snygg får jag medge.

Fast fan ansiktet känns så jävla bekant Obestämd eller så blandar jag ihop som vanligt.

Nå jag gillar inte snygga män, så du behöver inte oroa dig för att jag skall äta upp dig med smällt smör och salt på eller nått sånt. Du är fredad!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-04-08 18:55:01 följande:
    Ja mer av den varan... Glad..
    Ja tack, varje dag hade suttit fint eller iaf minst 3 gånger i veckan för jämnan *drömmer mig bort till mitt nästa liv*
    Canis meus id comedit
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 18:56:16 följande:
    Ja tack, varje dag hade suttit fint eller iaf minst 3 gånger i veckan för jämnan *drömmer mig bort till mitt nästa liv*
    Bara att ta tag i det då... Flört
  • HäckHäxan

Lite seriöst menad fråga då.

Finns det nått ställe där man kan typ göra test för att få ett hum om vad man är bra på, borde göra osv. Samt nån sida där man kan kolla yrken och vilka yrken det finns en framtida brist inom eller redan är brist inom?

Försöker göra planer för resterande del av mitt liv.
    Det jag vill göra får eller kan jag inte göra, så då måste jag hitta något annat. Och jag måste flytta också inser jag om jag skall få gjort nått Känns inte helt bra, måste ju ske innan mini börjar riktigt skolan OCH jag vill egentligen inte alls ta ur henne ur skolan hon går i, den är bra, mindre än andra och hon mår bra av att gå där. Fan!!! Skrikandes

Chockartad insikt slog mig just, jag kommer få ge upp mitt barn och låta henne bo hos pappa. Hur i helvete överlever man det då? Eller dra upp henne från allt känt för att jag av ego skäl vill bli något och ha en möjlighet till en annan framtid. Helvetes skit!!!

KÖRKORT!!!!!! kanske kan lösa det, men då får hon ju sjuhelvetes långa dagar på fritids. Jag är sån löjlig jävla hönsmamma, vet att andra barn absolut överlever på fritids, men va fan fritids innan skolan, fritids efter skolan, när hinner man umgås med sitt barn?? Hur gör folk?

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-08 19:01:57 följande:
    Häckis: Kom hit så kramas vi och skedar! *lockar med min häck, mina boobs och särbons fläta*
    Hjärta Åh tuttar och fläta, great kombo- Får jag ligga i mitten, snälla??? Bara en stund och känna mig uppskattad och viktig en stund.
    Canis meus id comedit
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 19:03:50 följande:
    Lite seriöst menad fråga då.

Finns det nått ställe där man kan typ göra test för att få ett hum om vad man är bra på, borde göra osv. Samt nån sida där man kan kolla yrken och vilka yrken det finns en framtida brist inom eller redan är brist inom?

Försöker göra planer för resterande del av mitt liv.
    Det jag vill göra får eller kan jag inte göra, så då måste jag hitta något annat. Och jag måste flytta också inser jag om jag skall få gjort nått Känns inte helt bra, måste ju ske innan mini börjar riktigt skolan OCH jag vill egentligen inte alls ta ur henne ur skolan hon går i, den är bra, mindre än andra och hon mår bra av att gå där. Fan!!! Skrikandes

Chockartad insikt slog mig just, jag kommer få ge upp mitt barn och låta henne bo hos pappa. Hur i helvete överlever man det då? Eller dra upp henne från allt känt för att jag av ego skäl vill bli något och ha en möjlighet till en annan framtid. Helvetes skit!!!

KÖRKORT!!!!!! kanske kan lösa det, men då får hon ju sjuhelvetes långa dagar på fritids. Jag är sån löjlig jävla hönsmamma, vet att andra barn absolut överlever på fritids, men va fan fritids innan skolan, fritids efter skolan, när hinner man umgås med sitt barn?? Hur gör folk?
    Prova denna länken...

http://www.jobbsafari.se/persontypstest
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!