• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-24 21:41:04 följande:
    Han är fantastisk! Har du sett dokumentären "Live fast, die old"?
    Försöker hitta Lemmy the movie på tuben. Är säker på att den fanns där tidigare
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-24 22:06:39 följande:
    Stackars barn , sätts i den högre skolan direkt ;) Lugnt och fint med de små (bortcurlade) liven ..
    Ja har förstått detta, nej inte sett . Finns det någon chans den finns på youtube?

Båda finns om du förstår italienska. Orkar inte leta mer...
    Tänkte att det var bra med något enkelt som ändå imponerar. Vi kastar oss in på festmaten direkt mao.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-24 23:39:12 följande:
    Vad fel det blev smile2.gif  Hoppas du fattar vad jag menar . Ingen textning antar jag ;) 
    Ska inte skriva när jag sitter i telefon ..
    Dubbad Lemmy med len italiensk röst. Inte riktigt samma sak som äkta varan.
  • Brunhilde

Får man lov att hälla en hink vatten över ungar som leker utanför ens hus? Vad är det för fel på ungar nu för tiden? Det är sommarlov och då ska man sova halva dagarna!

• Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-26 09:20:53 följande:

Värre är när de är ute och härjar sent på kvällen! Alltså, jag jobbar ff och barnen går på fritids och vi ska upp tidigt. Då vill vi inte ha skrikiga ungar utanför fönstret till sena kvällen! 

Det går säkert bra att hälla vatten på dem då också.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-26 15:41:37 följande:

Här händer det grejer, som vanligt. Nice.

Inte mycket faktiskt. Är det hos dig det händer?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-26 16:32:00 följande:
    Nä, här händer ingenting utom att indexeringen på min film-hårddisk blev korrupt och nu ligger 1000+ filmer huller om buller, en del utan titlar.... Och jag måste nu försöka få ordning på de igen. Yatta, säger jag bara. Men, det är bara att börja med 3:10 to Yuma och Sluta med Xmen. Med ett antal dsaerongeaibhaerkokre emellan. Det blir väl intressant?

Jag får väl dela med mig av mina filmer i nån tråd eller så.

Händer det något hos dig, kanske?
    Då har du något att pilla med iaf. Själv har jag stora svåra beslut att ta. Ska jag gå ut i solen eller ska jag pilla mig i naveln ett tag till?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-26 16:56:56 följande:
    =P

Gå ut i solen och pilla dig i naveln. Du har väl simultankapacitet?
    Kan inte göra två saker samtidigt. Det måste vara antingen eller.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-06-26 17:32:39 följande:
    Aloha.....

Allers väl med er hoppas jag.

Jag är barnledig sen i tisdags det känns väldigt märkligt och jag tappar all form och rutin och struktur, grattis till mig!
    Rutin och struktur? Vilka är det? Känner nog inte dem. 
    Har grävt ut allt ludd ur naveln och börjar känna mig aningens rastlös. Barnledig, passa på och dra in till stan och hitta en tall dark and handsome du inte prövat förut? There's no end to the possibilities!
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-06-26 17:42:25 följande:
    Haha har lånat ut mitt busskort, glömde få med det hem häromdagen...

Nja var lite inne på att låta en dark and handsome komma hit men tja alltså jag går verkligen och sluskar runt i min apfula morgonrock och är inte sugen på att städa eller göra mig till för någon.

Man kan säga att jag har semester från mitt eget liv hemma haha smile2.gif
    Åh, hemkört är aldrig fel. Har lite samma känsla. Tanken på att behöva dra på sig kläder är inte lockande alls.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!