• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2015-06-28 01:01:27 följande:
    Skit också. Jag borde någonstans förstått det och jag borde kanske smörat och haft mig den där gången jag älskade någon på riktigt förstår jag. Jävla ego som är för stort för mitt eget bästa!
    Smör räcker inte alla gånger. Har varit på gränsen till rinnig och det hjälpte inte heller.
    Det hade dock varit kul att behärska konsten att flörta och att faktiskt uppfatta när någon flörtade med en. Inte att man får en sådan där liten aha upplevelse när de plötsligt tar en på brösten och tänker "är det möjligen så att han flörtar med mig?"
  • Brunhilde

TS låter hälsa att hon är indisposable för en obestämt tid och helhjärtat ägnar sig åt en av sina hobbies som blivit något lidande till förmån för FL. TS god jaktlycka i din navelskådning. Skål

• Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-06-29 20:53:23 följande:
    Back! naveln är tom på ludd och behöver vila en stund!

Nu skall jag svara på mail som jag inte kunde svara på igår kväll då.

Sen har jag tryckt mina bröst i nyllet på sveriges befolkning också, grattis till mig!

När jag dör vill jag att någon sågar upp min skalle fotar min hjärna och postar den på nätet!
    Snabbt jobbat! Går det bra att den hyvlas i tunna skivor och postas en skiva i taget för beskådan? Eller ska den bara delas i fem delar?
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-01 20:47:38 följande:
    Sova är överskattat, det är sommar och ljust i tre månader medans resten innefattar mörker och annat trams.

Sorry, dyker bara in i tråden utan att läst tillbaka och fattar egentligen nada i vanlig ordning.
    True! Fast hos mig är sömn lite av en bristvara just nu. Du måste leva det ljuva livet och roa dig kungligt just nu

Meh, det är väl ingen som fattar något någonstans. Det är väl bara att joina när andan faller på.
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-01 20:54:42 följande:
    Klart jag gör, SD har ju pratat i mina kvarter nu så jag mår ju som en prins när Svenska folket fått sig ett sanningens ord...

Nej just det, det var ju så det inte är... skammens dag för oss Gotlänningar, usch.
    Va? De har en förmåga att tala med anuset. Jag som trodde du drack champagne med pressfolket.
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-01 21:26:40 följande:
    Inte då, Champagne är inte min dryck... too little malt.

Sen är det för mycket press att umgås med... pressfolket, haha... du vet, press, folk och ahhh, öhhh, uuurk.

SD och skämt vart det ja...
    Fly till skogs med ett par sex-pack öl och dröm om en avfolkad ö.
    Ni har väl skog? 
    Är för trött för ordlekar... 
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2015-07-01 21:31:21 följande:
    Fly till skogs med ett par sex-pack öl och dröm om en avfolkad ö.
    Ni har väl skog? 
    Är för trött för ordlekar... 
    Fast sex pack låter rätt lockande Drömmer
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-07-01 21:39:17 följande:
    Någon som kan hämta hit ett isberg?
    Kan det vänta några månader?
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-01 21:48:12 följande:
    Kastar ganska långt men vet inte ens om jag kan nå dig med en macka, behöver du kyla av dig efter ett möte med en sexig karl så funkar att sticka huvudet i en frys eller kall dusch... min snopp blir jätteliten.

Vill du bara ha isbiten i en drink så skall du veta att sprit i kroppstemperatur är exakt temp att avnjuta den på.

Vill du helt enkelt bara ha ett isberg att leka med så får du ha tålamod och kontakta Brunhilde.
    Ja, jag är en riktig ice queen
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!