• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2015-06-16 21:16:30 följande:
    Eller så får du dig ett skjut.... smile9.gif Av en björn.. smile2.gif

Idag har jag iklätt mig en svart strandklänning, anno 2003, med färgspill i olika nyanser och vissa urtvättade partier, svarta foppatofflor (barnstorlek..), smutsigt hår uppsatt i knut, inget smink och orakad under armar och på ben...
    Handlade sedan på ica... smile9.gif
    Åh, det blir finfint det Drömmer Åh, färgspill som är så 90-tal. Stackare!
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-06-16 21:28:07 följande:
    Jag kände verkligen blickarna från kaffereps-tanterna när jag gick förbi vid kakorna.... smile5.gif
    Förstår det! Gud vad ska grannarna tro???
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-20 20:36:39 följande:
    Nä. Men istället sover jag. Typ.
    Låter skönt. Ska ta och sova middag snart.
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2015-06-20 23:14:29 följande:
    Tror minsann att jag ska ta en sväng runt stången nu ikväll med smile5.gif
    Små grodorna runt pålen är aldrig fel.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-21 16:12:24 följande:
      smile2.gif  
    Now look att this lady in front of me, sexy as can be. Tonight I want a slut , will you be mine ? I heard you  was freaky from of friend of mine  etc.. smile6.gif
    Sådant skit orkar jag nog inte med längre . Nästa midsommar får det bli lättöl, sill och jordgubbar på altanen Oskyldig
    Nynnar The way she's grindin' that pole
    Jordgubbar och champagne på en öde klippa kanske är trevligare iofs.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-21 16:23:48 följande:
    Ja Eminem har gått varm ;) , en öde klippa låter fint
    Fått högläst  Puma Swedes "biografi"  i helgen också , säga vad man vill om henne men hon är otroligt kul och har en självironi av dess nåde .. smile5.gif
    Fattar inte att hon orkar vara så kåt hela tiden , hon är ju ingen duvunge precis 
    Åh högläsning Drömmer
    Förmodligen för att den hade sålt mindre om hon var avkåtad...
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-21 17:02:59 följande:
    Hehe  tyvärr inte så upphetsande ;)
    Ja det stämmer nog , men att hon orkar. När hon berättar hur hon ska få till det med hobbit-trollet Ron J .Eller pimpar sin bil med dildosar i taket , eller tar till locktången för löskukarna fastnat i tullen . Nej moraltanten deluxe = jag Drömmerska nog inte höra /läsa sådant . 
    Nej, du får hålla dig till Barbapappa. Det är totalt könlöst och safe!
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-21 17:19:12 följande:
    Yes boss, och mumin. Ju mer jag är ute här desto mer obstinat blir jag smile2.gif  Nunna nästa. Nej nu en timme i solen , Ha de gött smile5.gif
    Det finns annars ett antal saftiga trådar jag hade kunnat visa. I all välmening menar jag
  • Brunhilde

Oh my, oh my, första dagen på semestern och vad ska man göra med all denna lediga tid... Klippa gräset eller röja upp i köket? Beslutsångest deluxe!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!