• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2015-06-13 18:52:45 följande:
    Hahagratis då -D 
    tråde jag skule påe alvar bli av me min .-p 
    aaa min flöeg rätt in i kvastskaftet dårå
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-13 17:43:48 följande:
    Grattis =P

Nu är jag fast i farmeville-träsket igen..... FN också.....
    Tackar
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2015-06-13 19:23:52 följande:
    aaa min flöeg rätt in i kvastskaftet dårå smile2.gif
    Hade det varit så att jag varit riktigt tät då hade jag inte haft några problem att skriva under med för och efternamn om jag inte hade haft några ambitioner att bli bli politiker eller aldrig behöver jobba mer i mitt liv, men tills dess blir jag gärna lite anonym.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-13 19:41:41 följande:
    Precis  , men här på fl i varje fall har man ibland tur och ibland otur ,vad gällande besökare eller moderatorer. Gnälliga pmstanter finns överallt, men kanske överrepresenterade här , eller?Obestämd
    Vet inte , men min personliga upplevelse är att de gnällkärringar som har problem med vad jag skriver tenderar att ignorera mina inlägg, medan det finns några få pmsiga gnällgubbar som verkligen fokuserar sitt hat. De är lite mer en ömmande fistel i röven. Nu är det iofs ganska länge sedan jag upplevde något av dem. Vem vet, man ska aldrig väcka den björn som sover
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-06-13 19:53:48 följande:
    Ute i sommarstugan... underbart! Förutom getingboet på utedasset som mannen fick erfara.... smile2.gif
    *hick* det kliar gott i halsen.
  • Brunhilde
    j a d e d skrev 2015-06-13 21:34:19 följande:
    Sedan när går monarki ihop med demokrati, undrar jag. Fisken kan de köra upp i varandras rövar.
    Eller jag menar nåt.. förtjusande, där. smile6.gif
    Fiskpetting, är det något som är populärt i de högre sociala skikten?
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-14 14:01:41 följande:
    Att onanera med en gös går inte av för hackor smile2.gif  Eller få smisk med en torsk eller gädda . 
    Ohlala, de rige di kan. Kan höra det "Sven-Bertil, flogga mig med gammelgäddan ikväll"
  • Brunhilde
    j a d e d skrev 2015-06-14 15:22:04 följande:
    Precis, äntligen någon som förstod det där utan att skita på sig. smile2.gif

smile9.gif
    Har inte för vana att skita på mig bara så där
  • Brunhilde
    j a d e d skrev 2015-06-14 15:47:57 följande:
    Ja det verkar sjukt jobbigt och begränsande. Nu ligger dock ordet fiskpetting i min redan städade ordlista. smile6.gif
    Jag har även adderat gäddflogging i min.
  • Brunhilde

På tal om en helt annan tråd. Det här är sjukt sexigt!:

Tycker även att skovalet är värt att notera.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!