• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-06-05 20:44:39 följande:
    Schnaa, du är skum....

Solig
    She is, men på ett bra sätt!
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-05 19:45:21 följande:
    Det är ju där jag fixar morgonkaffet smile6.gif Nej tar väl in ett gäng om toapappret är slut.. 

Nej det har jag små drängar till , som sagt nödlösning som inte händer för ofta .. 
    Drängar? Går de i arv eller måste man anställa dem själv?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-05 20:48:43 följande:
    Alltså, vad FN är det med folk den här veckan? Har de fått solsting och värmeslag hela bunten eller?

Först en tjej som säger emot mig om MINA EGNA UPPLEVELSER, och sedan Sweet Sofia som inte har vett att knipa igen utan att tillföra något som helst till trådens ämne utan bara kan säga "du har fel" när någon uppenbart skämtar. 

Geez.....

Ge mig ett täcke så jag kan gömma mig under det....
    Du får hålla dig till "snälla" ämnen, men med tanke på att en tråd om hur man gör köttbullar kan spåra ur så fullständigt att folk blir avstängda höger till vänster, så kan det bli svårt.
    Jag behöver mitt täcke själv ikväll och ett par öronproppar.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-05 21:05:45 följande:
    Vad du verkar hitta spännande trådar , själv ser jag typ 1000 svar att hemska svärmor tvättar sönder kläder eller folk är kränkta hit och dit.
    Har avkomman fest eftersom du behöver öronproppar ;)?
    Någons avkomma har tydligen Jag är inte på festhumör idag. Är grymt asocial idag...
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-05 20:57:55 följande:
    Du, tråden där Sweet Sofia fick för sig handlar om storkok...... =P Snällare än så blir det väl inte?

Bah! Jag får väl ta mitt egna täcke då!

Nu ska jag uppdatera ett par trådar.....
    Hahaha, länka!
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-05 21:32:02 följande:
    Funderat på vad hon inmundigat..... =P
    Kanske är det bara hjärnförstoppning och det kan faktiskt drabba alla. Är det kroniskt så är det mycket värre tom väldigt illa.
  • Brunhilde

På tal om återanvändning och skit. Är det bara jag som får spel på all sopsortering? Jag tycker att jag har svårt för det sopberg som hoppar sig i köket fint sorterat efter de kärl de ska slängas. Har inte plats för sådana moderniteter som ett fancy-pancy källsorteringssystem. Under min vask får knappt min hamster Kenneth plats. Det var bättre förr!!! Slänga allt i en plastpåse och gå ut med den en eller två gånger.

• Brunhilde
    Brunhilde skrev 2015-06-05 22:41:34 följande:
    På tal om återanvändning och skit. Är det bara jag som får spel på all sopsortering? Jag tycker att jag har svårt för det sopberg som hoppar sig i köket, fint sorterat efter de kärl de ska slängas i. Har inte plats för sådana moderniteter som ett fancy-pancy källsorteringssystem. Under min vask får knappt min hamster Kenneth plats. Det var bättre förr!!! Slänga allt i en plastpåse och gå ut med den en eller två gånger om dagen.
    Jag tappar ord
  • Brunhilde
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-06-05 23:15:04 följande:
    Ett tips är att du tar med dig en tunna i bilen eller vad du nu har till affären (rullator) har du ju inte, så är det en sådan du fått med dig lämna genast tillbaka den. Sen stannar du vill återvinningen påväg hem och kastar allt emballage runt maten, du gör sonika en gröt på plats. Omelett ja namnge det vad du vill sen när du kommer hem är det bara att trycka in den där massan i kylen, vid varje mål är det bara att ta kattsandsspaden eller skålen till toaborsten och ösa ur geggan i en långpanna och in i ugnen på 200 grader i 40 minuter, vill du ha krispig yta kan du stanna till nästa gång vi sen sandlåda och ta ett par nävar grus med dig hem, alternativt skaka av hallmattan på din mästerverk.

Du kommer aldrig ha problem mer med sophanteringen i ditt hem, jävla gnällspik!
    Är det det som kallades för bänkvälling förr? Det låter nästan som en modern variant.
    Åh, orka lämna tillbaka alla tio rullatorer jag "råkat" få med mig hem från affären. Förresten gäller det för barnvagnarna också? Dem kommer väl ändå ingen sakna.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!