• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2015-06-03 21:22:04 följande:
    Jag börjar bli orolig över dina intressen... Broderi?! smile3.gif
    Schh! Spela bara med här så går allt bra...
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-03 21:21:33 följande:
    Duh!
    Va'då'rå!!! Jag har dispens, jag är faktiskt sjuker. Jag får vara trög som korvspad om jag vill idag!!  
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-03 21:23:58 följande:
    Lol........

på tal om så.... behöver jag skriva om en manslem..... Dock inga fladderfittor. Tea har jag inget heller, för det är slut. Tyvärr betyder det att jag inte kommer ha något på minst 3 veckor, eftersom jag är så snobbig att jag importerar från Japan. (Eh.... både te och manslemmar =P)
    En lite fladderfitta kan du väl peta in. Det blir lite snålt annars. Kan man köpa dem i lösvikt där? (Syftar givetvis på manslemmarna)
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-03 21:25:37 följande:
    Menneee! Jag vill inte brodera manslemmar! De är roligare som äkta vara... :-P
    Nu är du så där bångstyrig igen!! Nu får du gå och vara en pannacotta istället.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-03 21:31:30 följande:
    Jajamen , smile2.gif Nu är jag ju nära vän med taggen och hon har köpt in ett stort parti garn så det lär bli mycket knep och knåp med broderinålen ... 
    Jag är lite smått chockad här. Taggen är ju en hen!! Det är viktigt att resultatet ser autentiskt ut så vi får in mycket på den årliga bazaaren. Hälsa Taggen det.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-03 21:53:06 följande:
    Hur fånigt är det inte att jag på riktigt håller på att fixa korsstygnsmönster?

(Dock utan manslemmar, då det är 11-åringen som ska ha de som sommarprojekt)
    Inte alls fånigt i mina öron. Jag kan faktiskt brodera Jag har bara inte tålamod att avsluta de jag har påbörjat. På tal om tålamod kanske jag borde logga ut och förbereda morgondagens vedermödor Obestämd
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-06-03 22:43:24 följande:
    Broderi? Tea? Manslemmar? Jag trodde att det var jag som var ambivalent, hög på piller och... tja.. mig... smile9.gif
    Ambivalent voffödådå? Jag är inte hög bara trött-trög och okoncentrerad. Tycker att det följer ett tydligt tema på genuina intressen här ikväll, kan inte se något som inte platsar.
    Fasat just nu har jag blivit förvirrad över begreppen BB-cream och CC-cream fattar inte vad det är för något och när man förväntas använda den ena eller den andra. Jag duschar, borstar tänderna, slänger på en ansiktskräm (typ apotekets) hoppar i närmaste klädesplagg och springer på morgonen. Det är tydligen helt fel. Känner att jag har missat något här BB och CC vad är det?
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-06-03 23:02:47 följande:
    Halstabletter... Brunis har smittat mig via nätet.. Internetvirus.. smile2.gif
    Skyll på mig va!! Du hade det säkert först och har smittat mig Tungan ute
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-03 23:05:47 följande:
    Om jag var en pannacotta låter jag vara osagt... smile2.gif Men gott var det! smile5.gif
    Good on you!
    Ska försöka få till en sommarpavlova innan morgonen gryr.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-03 23:09:47 följande:
    Asså, ses ni i smyg och råhånglar och smittar varann?! Och varför får inte jag vara med?! smile8.gif
    Nä, jag har inte smygdejtat någon på länge. I've been good Oskyldig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!