Aniiee skrev 2015-06-14 18:18:11 följande:
Inte i natt, i natt är det bara Bethesta som håller presskonferens. Så vi lär väl få se nästa Elder Scrolls eller så...... Riveting.... Kanske ett nytt Fallout, förstås. Det skulle vara kul.
I morgon natt så är det EA, Microsoft, Ubisoft och Sonys tur. Microsoft kommer säkert prata om Window 10. EA hoppas jag visar upp Mass Effect 4. Ubisoft kommer säkert visa upp nästa Assassin's creed. Sony kommer väl teasea både Kingdom Hearts 3 och Final Fantasy XV, men Square Enix ska ha egen presskonferens i år, så de sparar väl på krutet.
Nintendo vet jag inte om de dyker upp eller gör som förra året, men en förinspelad "presskonferens".Mer Mario är väl aldrig fel? PC gaming sist ut, jag anar att de kommer prata en hel del hårdvara.
Jag vet att de släpper en massa trailers och nyheter INNAN E3, men jag undviker det så gått jag kan. Vill att E3 ska vara E3....
Men för de intresserade kommer jag rapportera live i en tråd, som jag gjorde förra året.
Länka gärna. Orkar inte hålla mig vaken för att se det live. På tal om helt andra spel funderar jag på att ge The witcher 3, the wild hunt en chans. Det har fått lysande recensioner iaf.