• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2015-06-14 16:00:10 följande:
    Dessa ord ska memoreras;)
    Varför är jag så j-vla arg idag? Vill ju vara en snäll och timid kvinna men det misslyckas hela tiden ... smile4.gif

Jag är snäll, glad och k*t idag, så det kan knappast ha med stjärnpositionerna att göra. Är det något speciellt som hänt?
    Få ut lite aggressioner, då är det bra att städa eller baka eller köra ett sjukt hårt pass på gymmet.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-14 16:51:11 följande:
    God morgon på er. Eller.... god middag eller något. Ska vara vaken hela natten för att se på E3, så sovit länge idag. Bunkrar upp med onyttigheter och tacos och ser fram emot flera timmar av ingenting tills de börjar.

Familjen flyr fältet =P
    Några förväntade höjdpunkter?
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-14 16:22:26 följande:
    Lucky you;)
    Nej ska gå på en promenad nu och förhoppningsvis bli mindre grinig. Måste vara ett självskadebeteende att gå in på sex/ samlevnad , eller ? smile9.gif  Det är ju för det finns några få kloka här , inget annat 
    Nja, lite masochistisk måste man väl vara och det finns några riktiga guldkorn om man vaskar lite
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-14 18:18:11 följande:
    Inte i natt, i natt är det bara Bethesta som håller presskonferens. Så vi lär väl få se nästa Elder Scrolls eller så...... Riveting.... Kanske ett nytt Fallout, förstås. Det skulle vara kul.

I morgon natt så är det EA, Microsoft, Ubisoft och Sonys tur. Microsoft kommer säkert prata om Window 10. EA hoppas jag visar upp Mass Effect 4. Ubisoft kommer säkert visa upp nästa Assassin's creed. Sony kommer väl teasea både Kingdom Hearts 3 och Final Fantasy XV, men Square Enix ska ha egen presskonferens i år, så de sparar väl på krutet. 

Nintendo vet jag inte om de dyker upp eller gör som förra året, men en förinspelad "presskonferens".Mer Mario är väl aldrig fel? PC gaming sist ut, jag anar att de kommer prata en hel del hårdvara. 

Jag vet att de släpper en massa trailers och nyheter INNAN E3, men jag undviker det så gått jag kan. Vill att E3 ska vara E3....

Men för de intresserade kommer jag rapportera live i en tråd, som jag gjorde förra året. 
    Länka gärna. Orkar inte hålla mig vaken för att se det live. På tal om helt andra spel funderar jag på att ge The witcher 3, the wild hunt en chans. Det har fått lysande recensioner iaf.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-14 18:46:44 följande:
    Jag förstår dig. Ska fixa en tråd runt 20-20:30, inbillar mig att folk hoppar in och kollar läget på FL runt den tiden, mellan nattning av ungar och eget sänggående....

Jag HATAR the Witcher. Eller, ja... jag älskar the witcher. Det är bara så jäkla krångligt. Lägger man det ifrån sig i tre sekunder så har man glömt hur man spelar. =P

Men Wild Hunt är riktigt bra, så satsa på den =P
    Funderar på vilken konsol jag ska köpa det till. Funderade ett tag att köpa det till xboxen, men vi är inte riktigt vänner och jag gillar mest att spela på pc egentligen. 
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-14 18:49:01 följande:
    Tvärtom , nog för lite av den varan idag..;)
    Nåja varit och klappat både hundar och katter och tom pratat med en sådan där liten sak = barn nu .. 
    Börjar kanske bli mitt snälla jag igen smile5.gif
    *ryser* minimänniskor
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-14 19:59:05 följande:
    Köp en handkontroll till PCn. Best of both. Finns kopplingar så man kan koppla in xboxkontrollen till PCn. 

Witcher kräver en hel del, dock.....
    Du menar att det är ett krävande spel... Är rätt van vid det, ingen idé att spela något som inte är en utmaning
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-15 20:02:22 följande:
    Ja har tyvärr märkt detta , vad är det som händer ? Dags att ta en lång paus härifrån tro.. smile4.gif Inte pga bara detta utan annat också
    Vet inte riktigt. Det händer ibland, men just nu är det extremt. Funderar på det faktiskt.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-15 20:11:46 följande:
    Jag undviker att läsa sånt skit.
    Det är i stort sett oundvikligt. Det verkar infesterat de flesta trådar och inte bara så det yttrar sig.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!