• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2015-07-02 07:28:07 följande:
    Blir väckt klockan sex av avkommans djävulska larmDemon Men han hör nada , zip, zero.. Går in i hans rum eller rättare sagt vadar fram och han är totalt stendöd för omvärlden , vad fasen är det med dagens ungar? 
    Han har ju en jäkla tur att ha sin pappa som boss kan man säga ..nepotism  i den finaste form;)
    Vi har det lite tvärtom här. Jag blir väckt varje vardag klockan 05.30 av avkomman. 
  • Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2015-07-02 19:36:44 följande:
    Ja men tips emottages med tacksamhet smile2.gif
    På andra sidor att ligga eller?
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2015-07-02 19:37:40 följande:
    På andra sidor att ligga eller? smile2.gif
    Intressanta ämnen för dagen kanske är:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75487102-har-du-mer-analsex-pa-sommaren
    www.familjeliv.se/forum/thread/75486655-jag-ar-for-vacker-for-att-kunna-fungera-socialt
    www.familjeliv.se/forum/thread/75483257-mannen-drar-i-snoppen
    www.familjeliv.se/forum/thread/75485614-nu-har-jag-sorterat-igenom-mina-filmer
    www.familjeliv.se/forum/thread/75486832-grannen-fyller-varan-soptunna-utan-a-fraga
    www.familjeliv.se/forum/thread/75486663-folk-ar-sa-fruktansvart-overkansliga

Lite blandad kompott. Något som passar herrn?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-07-02 19:54:38 följande:
    Ok, några av de där hade jag läst, och en av de har jag startat själv, men wtf är det där första för något dumt?

Svaret på frågan är naturligtvis: Självklart. I alla fall i någon parallell dimension....
    Jag tyckte att det var den ända med lite humor
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2015-07-03 08:51:56 följande:
    Jippi!!! Jag har semester... I hela två dagar smile2.gif jag ska på campingsemester, börjar misstänka att att jag har fått solsting deluxe!
    Semester är nice. Uhu campa??
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-03 19:37:06 följande:
    Semester? Pffft, lååångt tills dess.

Nu svarade du inte mig men jag pffftár hur mycket jag vill!
    Va? Det är så varmt och gott att jobba nu. Semester är säkert överskattat Obestämd
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-03 19:44:26 följande:
    På jobbet är det +40 så om man verkligen gillar värme skall man vara i min bransch.

Kanske jag är skadad men efter två veckors semester brukar jag trumma på mina lår och bli rastlös.

Lång Semester är överskattad medans en kort är precis lagom!
    Resa kanske hade varit ett alternativ.
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-07-03 19:53:40 följande:
    Resa är alltid ett alternativ.
    Så vart bär det av?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-07-03 19:49:48 följande:
    Yay! Äntligen blir jag belönad för att läsa manga......

Jag har officiellt smält bort, dock. Måste hitta glass....
    Var hittar man glass? Orkar högst släpa mig ut i trädgården.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-07-03 20:04:16 följande:
    Jag hade glassbilen här utanför , sa till avkomman att gå och köpa men det var uppenbarligen för jobbigt smile4.gif Jag frågade om han ville hans mor skulle gå ut i linne och pyjamasbyxor men det ville han inte smile2.gif  
    Tror min först hade reagerat om jag sa att jag tänkte gå ut i linne utan några byxor. Annars hade det inte höjts många ögonbryn där. 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!