• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Gotlänning skrev 2015-07-17 00:15:21 följande:
    Oj, så fint skrivet. Verkligen!

Ni småbarnsföräldrar, ta hand om just den tiden Miss.B beskriver, det går så förbannat snabbt!
    Thx
    men det är faktiskt en sådan sak jag dryftat med min avkomma. Och det är faktiskt de små sakerna vi gjorde som gjorde störst intryck. När jag påpekar alla resor vi gjorde är det mer, ja men då var det hela paketet som skulle vara fantastiskt.
  • Brunhilde
    Anonym (j) skrev 2015-07-18 01:55:39 följande:
    Det är nog nåt för Knalls styvbarn. Dom är skitiga!
    Jag hoppas att du inte är så bekant med begreppet "golden shower" annars är det något som är riktigt fel...
  • Brunhilde

Något minst sagt udda. Något jag och många fler aldrig upplevt förut. Nyskapande fast för 45 år sedan.

• Brunhilde
    PrimitivMan skrev 2015-07-20 21:45:24 följande:

Hmm det skrivs om "Golden Showers" och du blir sugen på citron cheese cake. Hmm

Nej, nu missuppfattar du det. Golden shower måste vara en slogan för Fanta.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-07-21 23:11:00 följande:
    Jag har ett antal mycket märkliga funderingar. Viktigast av de är om jag ska äta en chokladboll, eller om jag ska äta middag. Näst efter det kommer frågan om tingsrätten har semester och efter det kommer frågan om jag ska texta en film och isf vilken.

Längre ned på listan kommer den där jobbfrågan och efter den huruvida man ska köpa en kuk eller en karl.... eh... jag menar.... Skäms
    Den sista kan jag nog svara på. Det är väl lite som med en fitta och en kvinna.
    En kuk kan man hitta lite varstans, de är gratis, men en riktig karl är lite svårare att anskaffa.
    Men vad ska du med en sådan till?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-07-22 00:17:45 följande:
    Knulla, naturligtivs.....Oskyldig Och så kan karlar vara bra att ha när man ska nå upp i köksskåp.
    Krogragg kanske? Eller planerar du att behålla honom efteråt?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-07-22 00:40:17 följande:
    Vet inte. Men det hade säkert varit lätt att behålla i alla fall. Vilken normalfuntad karl vill INTE ha två kvinnor som glatt porrfilmssexar för honom?
    Fast får han vara med ibland eller bara vara åskådare? Kan tycka att det vore bättre att byta ut om han inte får vara med att leka. Titta en eller ett par gånger måste ju vara rena julafton för vilken karl som helst, men bara titta kanske skulle bli frustrerande i längden.
  • Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2015-07-22 00:59:19 följande:
    Frågan är berättigad smile1.gif

Skönt att ni håller en konstruktiv ton i ett så viktigt ämne.
    Det gäller ju viktiga saker och då är det av största vikt att man ser det hela ur ett nyktert perspektiv för att dra rätt slutsatser. Så om de senare råkar vara felaktiga kan man alltid skylla på att någon annan inte var saklig nog och att alla konstruktiva förslag var grundade på ett felaktigt fundament. 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!