• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag skulle laga något snabbt och enkelt idag, men jag har lagat mat heeela kvällen. Nu är det klart. Ibland kommer man på saker som skulle passa och som råkar uppehålla sig i skafferi eller kylskåp och plötsligt blir den där enkla middagen något helt annat än det var tänkt från början.

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-08-21 22:01:12 följande:
    Vi körde pulled pork med mango-currymarinerad vitkål, äpple och rödlök... Sjukt gott! smile2.gif
    Hur gör du den marinerade vitkålen?
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-08-23 12:42:55 följande:
    Det blev jag också nyfiken på smile1.gif Lät gött iaf!

Själv testade jag att stuva vitkål för första gången för några veckor sen, kastade ner lite ost där i också så det blev typ ostsåslikanande oavsett det var jäkligt gött iaf!
    Kålhuvuden av alla sorter är helt klart underskattade i matlagningssammanhang. 
  • Brunhilde
    Sommarr skrev 2015-08-23 15:18:05 följande:
    Kvinna i lund som är sugen på svettigt sommarsex? Jag har bil och ställe att vara på. 28 år gammal med 210 högskolepoäng i bagaget. 185 normalboyggd, ser bra ut, 18 cm ådrig kuk. Du ska gilla att suga.
    Vilken tur att du angav att du har bil och detaljer om kukstorleken är också högst väsentligt. Du får garanterat napp omedelbums. 
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-08-23 19:31:50 följande:

Tyckte högskolepoängen var mest spännande , jag menar sånt är väl en raritet här inne  

Inte särskilt imponerande. Det är ungefär som en fsk har och med tanke på var den unge mannen ifråga är lokaliserad är det inget att skryta med. Bil och kuk är däremot rariteter
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-08-23 20:08:26 följande:
    Jag har alltid undrat hur många högskolepoäng jag har. Vem vet, jag kanske skulle vara riktigt lovligt villebråd här på FL Oskyldig
    Det är nog lugnt. Så länge du inte säger att du är från Uppsala eller Lund där var och varannan har dubbla examen.
    Själv är jag mest imponerad av autodidakter.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-08-23 23:16:00 följande:
    Haha, dubbla..... vilka mesar..... =P

Om du är impad av autodidaker så är det bara att börja tillbe mig. Jag är autodidakternas gud!

Med måtta, med måtta{#emotions_dlg.djavulsk}

(ja, jag driver)
    Hybris much?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-08-24 00:05:21 följande:
    Ja, någon måtta måste det väl vara..... Tyst
    Finns det fler av dem? Jag tycker det räcker med en.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-08-24 00:17:54 följande:
    Nä, vad sägs om en glass istället? Så man blir snäll.
    Det måste vara pepparkaka du menar.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!