• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

lupus solitarius skrev 2015-10-10 18:28:08 följande:
    Efter vad jag har varit med om så har mitt libido kickat in på hög växel.
    Inget jag kan göra åt det, bara att rida med stormen.
    Var tacksam över att det inte var aggressionerna som vann. Hellre kåt, glad och tacksam och allt det där.
  • Brunhilde
    Joohann skrev 2015-10-10 18:54:14 följande:
    Haha... Ja... men du vill väl inte bli spacklad av en fjortis??? Resultat blir ju rena rama Beckers färgkarta.. Haha
    Men ja kanske känner en målare att låna ut?
    Nej, tack. Jag klarar mig. Kommer ihåg HHs råd till punkt och pricka. Rikligt med brunkräm i ögonbryna och inte glömma att stoppa in jeansen i stövletterna!
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-10-11 12:38:49 följande:
    Just.. "horsing around"... smile5.gif
    Undrar om det går under etiketten pony-play  
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-10-11 12:43:19 följande:
    Kan någon snälla förklara för mig; tonårspojkar och fascinationen av reagge/ hampaplantor? smile9.gif
    Då måste jag ha varit en tonårspojke utan att ha vetat om det
  • Brunhilde

Odlade upp plantor och det var en jäkla massa pyssel med dem. En dag blev jag sjukt rädd för att det skulle göra så det blev razzia hemma hos mig och ställde in dem i garderoben och hoppades de skulle dö snabbt. Nu tror jag iofs att polisen hade massa annat som var viktigare än att söka upp två plantor. Upptäckte även att det där med att röka på var grymt överskattat.

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-10-11 12:52:21 följande:
    Haha!! De har det som skärmsläckare på mobil/ dator/ surfplatta.. de använder ordet "weed" i alla sina snapchat/instagram/tumblr - nick etc... smile2.gif

Nåja.. grabben ska få en rejäl rasta - mössa av mig nu till vintern. Beställt från ebay... smile5.gif
    En studieresa till Jamaica kanske?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-10-11 14:54:18 följande:
    FL's kära Ella kanske bjuder....Oskyldig
    Hahaha, det hade nog blivit en spännande resa.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-10-11 15:09:45 följande:
    Vem är det ? smile9.gif . Jag har noll koll uppenbarligen...

En människa som är väldigt förtjust i jamaicansk kultur och startar ofta trådar i ämnet. Googla patwa, patois + familjeliv så ser du.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-10-11 15:17:55 följande:
    Fruktansvärt. Så länge alla är höga så går det ju inga pengar på mat, och det gör inget om man blir rånad och mördad, för då får man skylla sig själv för att man inte rökt på ordentligt utan bara lite grann..... =P
    Gimme ah bulla as brawta ah fawty dolla wut ah callaloo, caw ah frah mawning mi nuh nyam!
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-10-11 17:25:21 följande:
    Jag har åter igen grävt ner mig i filter forge. Någon som vill se lite udda bilder?
    Bring it on!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!