• Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2015-03-05 20:22:42 följande:
    De har inte så många med slipade glas där smile1.gif Du menar att det skulle vara för trendigt för farbror Ernst smile2.gif
    Jag vet inte om de är kända för att vara just trendiga
  • Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2015-03-05 21:12:21 följande:
    Hahaha jag har köpt slipade solglasögon på specsavers av märket Tiger smile1.gif Du tror då att jag köpt solglasögon PÅ Tiger vilket skulle förvånat dig smile9.gifsmile2.gif Då Tiger är gubbigt? Otrendiga?

Vad missar jag?
    Du missar nog ingenting. Jag är så duktig, har lyckats försätta mig i sockerkoma. Tur att summan av laster är konstant...
  • Brunhilde

Sjukt uttråkad, tittar på Kunskapskanalen "Kärlek efter 70". Bölar för att en 81-åring blev ledsen över att fler inte valde honom efter speed-datingen. Gråter

Tänker aldrig gå på någon speed date. Det verkar vara värre än lagindelningen på gympan i lågstadiet.

• Brunhilde
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-05 23:07:41 följande:
    Du bölar för att en 81-åring blev ledsen över att inte fler valde honom vid speed-dating. Du är ta mej fan en fin människa med känslor i kroppen. Det var allt för idag. God natt.
    Det vet i fan om jag har, men han hade gjort sig så fin och var så förväntansfull och så blev han så besviken.
  • Brunhilde
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-05 23:40:35 följande:
    Men att det ska vara så jävla svårt att suga i sig: Du ÄR en fin människa med känslor i kroppen. Punkt! Kan jag få sova nu?
    OK! Jag är helt jävla fantastisk! Sov gott!
  • Brunhilde
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-05 23:46:46 följande:
    Kunskapskanalen är ofta den enda räddningen i televisionens mörka natt. Förstår den sentimentala känsla du beskriver. Kan också sitta och tåras över andras besvikelse ibland. Speciellt på kvällarna. Som följs av en dag då jag bara vill sätta en yxa i ryggen på folk.
    Tror att det grundar sig i lathet och oengagemang. Jag menar det finns ju ingen människa som behöver zappa om de bara kan besluta sig för vad de vill se. Det finns ju hur mycket som helst HBO, Netflix, Swefilmer, Sweflix, etc. 

Fast jag har aldrig upplevt att jag har ett behov av att yxmörda någon efter att gråtit en skvätt dagen innan.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-03-06 13:52:33 följande:
    Typ! smile2.gif

Jo, vi vet. Idag har han varit uppe och rört sig mycket med hjälp av käpp. Nu är han ganska rörlig och vi ska ta en promenad med hunden tillsammans med grabben så får vi se om det blir bättre.

Hade skitkul igår! smile2.gif
    Vad har du gjort med honom?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!