• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Pillare skrev 2015-03-09 00:28:49 följande:
    Du verkar veta så mycket om mig för nån som säger hon inte vet vem jag är.
    Men ja, om jag minns rätt har jag skrivit till henne en gång angående nånting vi började prata om i en tråd, fick ett bra svar och har inte skrivit till henne sedan dess. Jag menade att jag var inte en av dom som skrev i de 15-sidor.
    Jag vet inte vem du är och vilka bilder ligger på dig här, men om de är offentliga har väl alla sett dom.
    Hm, so your gonna fight me?

Du som faktiskt bara kommenterar alla kvinnor, som fantastiskt vackra. Du som tycker att troll är vackra.  Really??
    Jag har sett dig kommentera kvinnor som ser ut som troll.
  • Brunhilde
    Pillare skrev 2015-03-09 00:47:19 följande:
    Fight? Me? Varför tror du jag vill det när det är du som började snacka skit om mig? Och varför tror du att skönhet är något universalt, att vad du tycker är fin kommer alla tycka likadant?
    Och igen, vad har mina kommentar i ett tråd göra med att jag hälsar en person i en annan tråd?

Who's the one picking a fight?
    Nä, du har rätt .I don´t care.
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2015-04-17 09:53:30 följande:
    Någon som vill hyra en ettåring ? Jag skulle behöva jobba i några timmar ostört!
    Är det hästen du talar om?
    Vet inte riktigt hur de är som ettåringar. Är de som deras mänskliga motsvarighet skulle jag nog inte orka en hel dag med en sådan.

Ni lever iaf och tom Cem och Schna har vaknat ur vinteridet.

I mitt liv är allt egentligen FUBAR just nu, fast på ett roligt sätt (om det nu är möjligt) Obestämd 

En liten uppmuntrande låt

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-04-18 21:50:03 följande:
    Min mans bästa kompis är världens gulligaste , trevligaste kille (näst efter mannen då. smile5.gif )
    Och HAN skulle aldrig göra något heller..

Jag tycker att han är snygg.. Det tycker jag även om Dylan McDermott.
    Min man tycker att Scarlett Johansen är snygg.. Ingen av oss knullar andra för det..
    Fantasier är fantasier... det ger extra krydda i vardagen... smile5.gif
    Men herre min je!!!
    Jag tycker att du ska låsa in dig på toaletten och sjunga "Han har öppnat pärleporten" högt och ljudligt flera gånger, så lär det gå över och inga syndiga tankar kommer hemska ditt oskuldsfulla sinne mer ikväll/natt. Kryddor är överskattat tacka vet jag bra råvaror.
  • Brunhilde

Springer igenom som hastigast. Vinkar frenetiskt och nynnar hysteriskt "Qui peut dire ou vont les fleurs "

• Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-04-24 21:55:04 följande:

Jag har pallat se typ 4 hela filmer i mitt liv, under bältning i princip, så jag tänker inte ens titta efter, okej va?

Jag fick alltid tom blick och ville gå min väg när folk föreslog filmkväll förr. Antingen suckade jag tungt och uppgivet eller somnade efter tio minuter under sådana evenemang. Nu ser jag massor med film, men bara om jag får välja filmer, annars hittar jag på någon lam ursäkt för att slippa.
  • Brunhilde
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-04-27 23:24:29 följande:

Lam? Slappa ursäkter? Nu vet jag inte vart du benar iväg här?

Skenar snarare. Och ja, jag känner mig lite tam
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!